Перед публікацією політичних оголошень користувачі Facebook у США повинні будуть надати останні цифри номера соціального страхування і фотографію посвідчення, виданого урядом.
Нові правила ввели через спроби проросійських тролів вплинути на президентські вибори в США 2016 року, повідомляє CNN.
Соціальна мережа тепер вимагає в усіх охочих опублікувати оголошення, пов'язані з політичними кампаніями, цивільними правами, імміграцією, зброєю, економікою та іншими питаннями, довести, що вони насправді знаходяться в США.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Користувачів Twitter просять змінити паролі
Окрім номера соціального страхування та посвідчення користувачам, що бажають публікувати рекламу, необхідно буде надати поштову адресу США. Після того, як Facebook перевірить отриману інформацію, компанія відправить код на вказану адресу, який дозволить публікувати рекламу. Після перевірки інформація буде видалена.
Соцмережа зазначає, що в опублікованих оголошеннях будуть вказані джерела їхнього фінансування. Вся подібна реклама зберігатиметься в особливому архіві.
В Google планують ввести правило, яке дозволить досягти більшої прозорості при розміщенні політичної реклами. За словами віце-президента Google з юридичних питань Кента Уокера, під час подачі передвиборних оголошень на американській території замовник повинен надати документ, який свідчить, що у нього є законне право на проживання в США.
З оголошення також має бути відомо, хто його оплатив. Це виключить можливість маніпуляцій та поширення помилкових новин.
Коментарі