Засновник Facebook Марк Цукерберг вибачився перед британцями за витік особистих даних з профілів соцмережі, викупивши рекламні смуги в декількох місцевих виданнях. Про це повідомляє The Mirror.
Оголошення з вибаченнями Цукерберга з'явилося на останніх шпальтах відразу чотирьох найвідоміших газет, в тому числі The Observer, що належить The Guardian, яка однією з перших розповіла про витік даних з Facebook.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Facebook-скандал: Цукерберг заспокоїв користувачів мережі
Заява Цукерберга схожа з тією, яку він зробив кілька днів тому в мережі. Зокрема, він знову визнав, що в 2014 році сторонній додаток зусів зібрати дані 50 мільйонів користувачів, які потім були використані для дослідження аудиторії.
"Це було порушенням довіри, і я шкодую, що в той час ми не зробили більше", - зазначив він.
При цьому Цукерберг додав, що на соцмережі лежить відповідальність щодо захисту особистої інформації користувачів, тому компанія буде намагатися надалі її виправдовувати.
Пояснень від Facebook вимагають і у ЄС.
"Наскільки це торкнулось європейських користувачів? Цей скандал повинен стати сигналом для всіх нас. Те, як ми поводимося з власними особистими даними, може мати масштабні наслідки. Зрештою, мова йде про основи нашої демократії", -заявила єврокомісарка з питань правосуддя Вера Юрова в інтерв'ю виданню виданню Bild am Sonntag.
В середині березня британську компанію Cambridge Analytica звинуватили в тому, що вона втручалася у вибори по всьому світу, маніпулюючи виборцями за допомогою IT-технологій і крадучи в соцмережах, безпосередньо в Facebook, їх персональні дані.
Коментарі