Ексклюзиви
вівторок, 17 жовтня 2017 13:50

"Бандера - це завжди красиво" - Газпром використовує український шрифт у фірмовому стилі

У вересні найбільший російський медіа-холдинг "Газпром-медіа" представив оновлений логотип і фірмовий стиль.

У новому брендингу використали шрифт Bandera Pro, розроблений українським дизайнером Андрієм Шевченком, пише Telegraf.

Автор: sostav.ru
  Новий логотип компанії зверху та старий логотип компанії знизу
Новий логотип компанії зверху та старий логотип компанії знизу

Холдинг "Газпром-медіа" входить до державного газового гіганта та монополіста в РФ "Газпром".

Користувач Facebook Костянтин Левошко помітив цей веселий факт першим.

"Правильно: Бандера - це завжди красиво)) навіть шрифт", - коментують користувачі.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Стокгольмі почалося слухання щодо спору Нафтогазу і Газпрому

Антимонопольний комітет України 2015-го виписав Газпрому штраф за зловживання монопольним становищем на ринку транзиту газу протягом 2009-2015 років у розмірі 86 млрд грн. Це рішення було кілька разів оскаржене Газпромом, але підтверджене українськими судами. Стягнення з Газпрому зросло за рахунок пені за його несплату до 172 млрд грн.

Зараз ви читаєте новину «"Бандера - це завжди красиво" - Газпром використовує український шрифт у фірмовому стилі». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути