Найкраще автобусне сполучення у Вінницькому, Немирівському, Жмеринському та Калинівському районах.
— Усе формує пасажиропотік, — пояснює начальник обласного управління транспорту Анатолій Вакар, 55 років. — Багато людей їздять на роботу, тому рейси постійно завантажені й повністю окупаються. За рахунок цього перевізники частіше оновлюють автопарк. Хоча зараз усі АТП мають нові автобуси. У села їздять "Богдани" й "Еталони". Є ще такі маршрути, де на рейс виїжджають "пазики", та всі вони щопівроку проходять технічний огляд у ДАІ. Якщо автобус старий, але технічно справний, я не можу зняти його з рейсу, бо перевізник подасть на мене до суду.
Щоб на маршруті замінили несправну машину, пасажири мають звернутися до обласного управління транспорту із письмовою заявою.
— Не треба збирати підписи чи писати колективні звернення. Варто одній людині скласти заяву і розказати, що не все добре. Ми одразу реагуємо на такі сигнали. Виїжджає комісія й обстежує автобус за багатьма критеріями — віком, рівнем безпеки, комфорту. Якщо він не відповідає вимогам, перевізник повинен замінити машину. Торік поміняли кілька автобусів у Тиврівському та Хмільницькому районах. Це було нескладно, бо є конкуренція між перевізниками. А в деяких районах міняти можна, проте немає альтернативи. Приміром, на Піщанщині тільки одне АТП, треба шукати когось з іншого регіону. Всіх цікавлять вигідні маршрути. У села, де багато пільговиків і немає хороших доріг, їхати ніхто не хоче. Тому зацікавлюємо перевізників вигідними рейсами і до них додаємо менш прибуткові.
Коментарі