Після численних скарг на водіїв вінницьких маршруток мерія організувала шоферам триденні лекції з правил поведінки на дорозі. Виступали психологи та працівники Державтоінспекції.
— Сідаю у маршрутку лише за крайньої необхідності, — каже Лідія Петрова, 46 років. — Водії хамлять, набирають людей більше, чим треба. Не зупиняються там, де просиш: то недоїхав, то переїхав.
Перевізники кажуть, що ображають пасажирів через непорядки на дорогах і конфлікти із іншими таксистами, водіями тролейбусів та автобусів. Найбільше дратуються, коли не можуть зупинитися на завантажених транспортом узбіччях доріг. Сваряться за місце паркування біля ринків. Через це зриваються на пасажирах.
— Найбільше нам псують настрій працівники Державтоінспекції, — скаржиться психологам 29-річний водій Андрій Бабенко. — Через ці пости ДАІ у центрі міста починаєш хвилюватися.
Співробітники Державтоінспекції запевняють, що їх дії виправдані. Шофери не проходять перед виїздом техогляди, сідають п"яні за кермо.
— Лише за два останні місяці, — говорить працівник ДАІ Віталій Гоца, 43 роки, — ми зафіксували 2272 грубих порушення правил, скоєних водіями маршруток.
Психологи проводять заняття у формі діалогу. Дають можливість виказати образи даїшникам і перевізникам. Заохочують до дружньої розмови. У такій атмосфері навчають правилам терпимості: як розмовляти із підлітками, пенсіонерами та образниками.
Перший курс прослухали майже 100 водіїв. У березні набір повторятимуть.
Коментарі