четвер, 03 лютого 2011 18:23

Водії позичають колеса на день

Автор: фото: Аріна КАНТОНІСТОВА
  Механік-діагностик Сергій Назаренко проводить техогляд автомобіля ”фольксваген” вінничанина  Віталія Стойловського
Механік-діагностик Сергій Назаренко проводить техогляд автомобіля ”фольксваген” вінничанина Віталія Стойловського

24 січня до центру перевірки технічного стану автомобілів по вул. Лебединського у Вінниці чорним "фольксваґеном" під'їжджає 49-річний Віталій Стойловський:

— Їжджу на цій машині шість років. Перед тим, як проходити техогляд, замінив ходову, саленблоки, рульові ричаги, тормозні колодки, — каже.

Механік-діагностик 31-річний Сергій Назаренко починає огляд. У кутку стоїть комп'ютеризований апарат "Маха" німецького виробництва.

— Цю тест-лінію поставили в нашому сервісі 2007-го. Коштує близько 350 тисяч гривень. Останні два роки і для техогляду її використовуємо. Вона перевіряє гальмування коліс, швидкість спрацьовування гальмівної системи, амортизатори, світло, підвіски, шарові блоки, наконечники, рульові тяги, — перераховує Сергій Назаренко.

За півгодини водію видають акт справності автомобіля.

— Ось результати, їх ще можете подивитися на екрані. По часу непогано справилися. А то буває щось стукає, потрібно півдня шукати, що там таке.

Стойловський платить 150 грн. Каже, що техогляд загалом йому обійдеться у 560 грн.

— Це тому, що я — учасник бойових дій в Афганістані. Так би було до 900 гривень. Проходити тут огляд мені зручно, бо є діагностична яма, ще й поряд робота. Чому не можна на місці видавати і техталони? Треба тепер їхати в МРЕВ. Там цілий день простояти в черзі.

У середньому за день у діагностичному центрі оглядають близько десятка автомобілів.

— Був у нас співак Віктор Бронюк, екс-губернатор Олександр Домбровський, батько нашого мера Борис Гройсман. Помітив, що стан машини залежить від характеру людини. А от чи це жінка, чи чоловік — усе одно. Буває, привезуть авто 20 чи 30 років в ідеальному стані. А буває, завезуть дорогу, сроку їй два-три роки і вже поламана. Хтось любить машину, доглядає її. Інший просто використовує, — підсумовує Назаренко.

Вінничанин 48-річний Володимир Рябокінь таксує п'ять років. Талон техогляду йому допомагає отримати знайомий у Державтоінспекції.

— А який мені сенс проходити його добу-дві? Треба гроші заробляти. В основному техогляд купується. Система техоглядів нічого не дає. Автомобіль виїжджає зі станції техогляду, і в нього зразу може лопнути тормозний шланг через неякісну резину. Якщо у машини лисі шини, водій позичає у сусіда колеса на один день, заїжджає на СТО і все проходить. Потім віддає колеса і їздить далі на голій резині.

Володимир повністю перевіряє свій автомобіль через кожні 10 000 км пробігу.

— Я дві машини зібрав із нуля. То який інспектор може мені краще розказати про машину? Це ще я йому розкажу, де і як треба гайку підкрутити. А доколупатися можна до будь-чого у машині. Навіть до вм'ятини на сидінні.

Зараз ви читаєте новину «Водії позичають колеса на день». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути