понеділок, 19 серпня 2013 06:45

"Водій влетів у лісосмугу і завис на дереві"

Автор: фото: Анна БОВА
  Володимир Мотичко: ”Кожен даїшник двічі на тиждень проходить заняття із лікарями медицини катастроф”
Володимир Мотичко: ”Кожен даїшник двічі на тиждень проходить заняття із лікарями медицини катастроф”

Після кількох аварій автобусів, у яких загинули люди, за розпорядженням департаменту Державтоінспекції три стаціонарні пости області забезпечили пересувними діагностичними лабораторіями з перевірки техстану авто. Також до чергування на постах залучили сімейних лікарів.

— Такі чергування запровадили тільки у нашій області, — розповідає начальник сектору профілактичної роботи УДАІ Вінниччини 46-річний Володимир Мотичко. — Медики за потреби вимірюють тиск, надають ліки. Наші працівники безкоштовно пригощають чаєм та кавою. Цього тижня водій фури зупинився біля Немирівського посту з сильними болями в серці. На місці лікар виявив, що в нього інфаркт, надали необхідну допомогу, чоловік лишився живий. Таких випадків багато. Буває жарко, людині погано стало чи просто відпочити треба.

Доводилося надавати першу медичну допомогу?

— Працівник ДАІ зобов'язаний у разі потреби надати постраждалим у ДТП медичну допомогу до прибуття "швидкої". Кожен даїшник двічі на тиждень проходить заняття із лікарями медицини катастроф. Одного разу на ДТП накладали із напарником шину постраждалому. У нього був складний перелом руки. Використовували те, що було. Знайшли дві дощечки в лісі, зняли свої ремені, зафіксували руку. Якось водій не вписався в поворот, влетів у лісосмугу і завис на дереві. Ми виїхали, викликали "швидку". Шофера трохи притиснуло дверима, але ми допомогли йому вибратися. Він був такий п'яний, що ледь на ногах тримався. Та сказав, що почувається нормально. За кілька хвилин під'їхала швидка допомога, і зрозуміло, що зупинилася на дорозі. Тут наш водій раптово почав скаржитися на здоров'я. Беремо носілки, лікар з одного боку, я з іншого, несемо його, а він кілограмів під 100. Там струмочок був невеликий, ми з лікарем по коліна в болоті, мокрі. Доходимо до "швидкої", а наш постраждалий спускає ноги на землю і каже: "Спасіба, дальше я сам".

Навіщо на стаціонарних постах лабораторії для перевірки технічного стану автотранспорту?

— Бо більшість водіїв думають, що машина — це вчасно залитий бензин. Навіть масло не перевіряють. Раз зупинили авто, а в ньому гальма не працюють. За допомогою наших спеціалістів можемо провести діагностику автомобіля, перевірити тиск у шинах, справність датчиків. Це забере 2-3 хвилини.

Хабарі пропонують, якщо виявили поломку? Які це суми?

— Залежно від характеру порушення пропонують 50-150 гривень. Але коли таке порушення, що штраф кілька тисяч чи суд по статті може позбавити права керування, то пропонують і тисячу. Не скажу, що всі відмовляються. Є такі, які беруть. Із такими кадрами ми швидко прощаємось, якщо ці факти спливають.

За яким принципом зупиняють машини для перевірки?

— Маємо право зупинити тільки тоді, коли проводимо якісь відпрацювання. Приміром, триває відпрацювання із митним контролем. Маємо 13 фактів незаконного перебування авто на території країни. Також проводимо операцію "Перевізник", на основі цього можемо зупинити автобус і перевірити документи та дотримання правил перевезення пасажирів. Можемо зупинити, якщо авто проходить за орієнтуванням, має затерті номери чи перевозить небезпечний вантаж. А просто для перевірки документів не маємо права.

Зараз ви читаєте новину «"Водій влетів у лісосмугу і завис на дереві"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 35413
Голосування Які умови миру і зупинення війни для вас прийнятні
  • Відмова від Донбасу, але вивід військ РФ з усіх інших територій
  • Замороження питання Криму на 10-15 років
  • Відмова від Криму і Донбасу за умови надання гарантій безпеки від Заходу щодо всіх інших територій
  • Зупинка війни по нинішній лінії фронту
  • Лише повне відведення військ РФ до кордонів 1991-го
  • Ваш варіант
Переглянути