— Закупимо 10 ЛАЗів із низькою підлогою, — розповідає головний інженер Вінницького трамвайно-тролейбусного управління Михайло Луценко. — Один коштує близько 860 тисяч гривень. Вони економлять електроенергію на 30–40 відсотків. У салоні може поміститися майже 100 пасажирів. Торік придбали п"ять таких тролейбусів, поки що ними задоволені.
На нові тролейбуси з міського бюджету виділять 6,5 млн грн.
Підлога в цьому транспортному засобі розташована на висоті тротуару. До салону без перешкод можуть заїжджати інвалідні та дитячі візочки.
За рік планують відремонтувати 10 тролейбусів та п"ять трамваїв. Ще 15 двовагонних привезуть із Цюріха. Їх переобладнають та випустять на маршрути. Раніше Вінниці подарували 30 таких машин.
— Ці трамваї не дуже зручні, — говорить пасажир 55-річний Юрій Скоцький. — Як їхав уперше, то не знав, що треба кнопку тиснути, щоб двері відчинилися. Проїхав аж дві лишні зупинки, доки хтось не відкрив. Ручки, за які треба триматися, дуже низько. Двічі головою об них ударився. Краще б вони закупили такі зручні трамваї, як на Барське шосе ходять, із електронними табло.
Нині Вінницьке трамвайно-тролейбусне управління має 59 трамваїв і 103 тролейбуси. Більшість із них потребують капремонту.
— Оновимо їх за кілька років, — каже Луценко. — Запланували через рік купити ще 10 тролейбусів, а потім ще вісім.
Коментарі