— Наш формат — не "все про все", а про конкретні речі. Тільки корисна інформація, — говорить 37-річний Ігор Шевченко, директор телерадіокомпанії "Подільські комунікації". — Тому слоган "Відчуй своє місто — "Радіо-Вінниця" і для слухачів, і для нас.
Коли можна буде почути "Радіо-Вінниця"?
— У тестовому режимі ми вмикаємося наприкінці серпня. Це буде інтерактив зі слухачами. Ми хочемо почути звичайних городян: що їх турбує, що цікавить, що хотіли би почути про місто. Тоді ми краще зорієнтуємося у подальшій роботі. Офіційне відкриття присвячуємо Дню міста, яке святкуємо 10 вересня. Мабуть, це знаковий день.
Чим "Радіо-Вінниця" відрізнятиметься від інших радіостанцій?
— Звісно, ми маємо намір вирізнитися з-поміж 17 вінницьких радіостанцій. Головна концепція "Радіо-Вінниця" — задовольнити бажання слухачів — вінничан. Особливістю нашої радіостанції стануть місцеві матеріали та інтерактиви. Зараз для нас важливо встановити контакт зі слухачами. Душевний контакт.
Інтерактиви будуть звичним форматом спілкування?
— Безумовно. Для цього запускаємо одразу дві телефонні лінії. Якщо людина "за", дзвонить на один номер, якщо "проти" — на другий. Можна одночасно спілкуватися в ефірі, дискутувати одне з одним. А не тільки ставити запитання. Вінничани допомагатимуть нам створювати новини, телефонуватимуть на студію, розмову записуватимуть. А після перевірки фактів, інформація потраплятиме в ефір. Такий собі канал народних новин. Також на інтернет-сторінці наші слухачі зможуть коментувати новини і передачі, висловлювати свої думки, уточнювати почуте.
Яке співвідношення програм за форматом?
— Враховуючи, що ми в ефірі 24 години, буде більше розважальних програм. На другому місці — інформаційні. Просвітницькі на третьому, це будуть короткі передачі, аби їх нормально сприймали. Говоритимемо про людські цінності, культуру, медицину, хобі, дітей, домашніх улюбленців та інше. Даватимемо в ефірі для вінничан і термінові повідомлення. Наприклад, про відключення води.
А приблизний перелік програми передач є?
— Не хотілося би розкривати свої творчі плани завчасно. У нас багато проектів. Можу тільки сказати, що буде багато інтерактиву.
Яких інновацій очікувати вінничанам?
— У перспективі для спілкування у прямому ефірі впровадять відеозв'язок Skype. Ми хочемо нашого слухача бачити. І щоб він нас бачив. Такої технології на радіостанціях України, мабуть, немає. Взагалі, я вважаю, що за відеотехнологіями — майбутнє. Наприклад, російське радіо "Ехо Москви" запустило відеотрансляцію. На сайті бачиш одночасно кілька ракурсів. І можеш спостерігати за всіма учасниками радіопрограми, а також те, що вони говорять у паузах. Тобто реально спостерігаєш всю кухню. Це пілотаж вищого класу. Ми теж прагнутимемо такого рівня.
Наскільки дороговартісною буде реклама на "Радіо-Вінниця"?
— Зараз мене цікавить не суперрентабельність проекту, а створення нормального продукту. І якщо він буде прийнятий вінничанами, розвиватимемося. Тому, сподіваюсь, що вартість рекламних продуктів буде адекватною. Хочемо запустити контекстну рекламу. Наприклад, у передачі розповідають про екологічно чисті продукти. Паралельно подають інформацію, де їх можна придбати. В ефірі також будуть приватні оголошення від населення про автомобілі і нерухомість. Є приклади, коли автомобіль продавали з другої трансляції оголошення на радіо. Отже, сила радіо сьогодні поки що недооцінена.
Коментарі
6