Ексклюзиви
Четвер, 25 вересня 2008 17:19

Щодня таксисти проїжджають до 300 кілометрів

24-річний Денис Мельник півтора року працює таксистом. Спершу брав в оренду автомобіль "Деу Ланос". Господареві віддавав 100 грн на день. За рацію та ремонт авто платив хазяїн. Автівку Денис заправляв за свої гроші. На тиждень мав 500–600 грн прибутку.

— Коли банки почали давати кредити на автомобілі, подумав, чи не купити собі, — каже чоловік. — Порахував, що це вигідніше, аніж оренда. Бо сплачуватиму банку за своє.

Два місяці тому Денис Мельник придбав авто китайського виробника "Джиллі-СК" за 50 600 грн. Кредит брав у "ПриватБанку" на п"ять років під 15% річних. Оформив на батька.

— Треба було надати довідку про доходи за останніх півроку, — продовжує Денис. — А я працював без трудової. Батько показав, що його зарплата близько 2 тисяч гривень на місяць. Цього виявилося недостатньо. Тому брали поручителя, батькового колегу по роботі.

Мельник заплатив перший внесок — 5060 грн. Щомісяця виплачує банку 1546.

— Я ще й у виграші залишився, бо за оренду платив хазяїну 2400 на місяць, — хвалиться. — Машина нова, на гарантії, застрахована. Найближчих два роки, надіюся, про ремонт не йтиметься. От тільки за рацію треба самому платити, це 300 гривень на місяць. Але все одно 554 гривні у плюсі, ще й машина моя.

Таксуючи власним авто, Мельник скоротив робочий день.

19-річний Едуард Пащенко взяв у кредит машину з повною комплектацією "Деу Нексія" за 60 тис. грн.

— Працювати пішов після того, як отримав права, — каже Едуард. — Більше ніж півроку брав дві машини в оренду. Платив за них по 80 гривень на день. Ще до того виходило по 105 гривень у тиждень за використання рації та ефіру. Підрахував, що не вигідно. Зручніше взяти свою машину й платити за неї, ніж комусь.

Пащенко планує повернути кредит протягом п"яти років. Щомісяця сплачує по 1500 грн.

— Половину місяця працюю на кредит, — продовжує. — Відкладаю щодня по 100 гривень. А другу половину — для себе. Вихідних майже не беру, іноді відпочиваю в понеділок. За день маю 20 клієнтів.

За два місяці Едуард наїздив 12 тис. км.

Я вже третю машину поміняв


— Після таксі машину можна викидати, — каже автомеханік Андрій Ващук. — За два-три роки вони так її ізмотують, що вже нічого ремонтувати.

Автомайстер не радить купувати таксистам китайські автомобілі.

— Такі машини рік не проїздять, вони не пристосовані до наших доріг, — запевняє. — Деталей до них немає. У них часто ламається система АБС і машина практично лишається без тормозів.

— Нова недорога машинка бігає десь два роки, тоді її треба міняти, бо половина доходу йде на ремонт, — розповідає таксист із 20-річним стажем Валерій Дубчак. — Я вже третю машину поміняв. Найчастіше "летить" ходова, коробка передач. Кілька разів клинила електроніка.

Дубчак їздить на "Фольксваґен Пассат" за 200 тис. грн. Двічі на рік замінює гуму та перевіряє розвал-сходження. Додатково платить за перевірку електроніки.

— Наприкінці жовтня поставлю зимню резіну, — розмірковує чоловік. — Деякі таксисти ставлять тільки на два колеса, но це опасно. На швидкості може заносити. Відколи взяв машину бізнес-класу, серед клієнтів появилися солідні бізнесмени, які часто їздять у Київ, Крим, а це хороші гроші. За день можу заробити більше тисячі гривень.

Щодня Валерій Дубчак проїжджає майже 300 км. Машину планує замінити через п"ять років.

Зараз ви читаєте новину «Щодня таксисти проїжджають до 300 кілометрів». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 182
Голосування 31 жовтня, Усик - Чисора. Як закінчиться бій?
  • 1) перемогою Усика за очками
  • 2) перемогою Усика нокаутом
  • 3) перемогою Чисори за очками
  • 4) перемогою Чисори нокаутом
  • 5) нічиєю
Переглянути