
Універсал "Лада Пріора" по дизайну вийшов найбільш гармонійним варіантом у сімействі "лада". У ньому не відчувається "ваговитості" переднього бампера. А розташовування всіх деталей продумали до дрібниць.
— Головною перевагою універсала є багажне відділення, — говорить 37-річний Олег Присяжнюк, начальник відділу продажів автосалону "Модекс-Авто". — Паспортна ємкість багажника "Пріора" — 450 літрів. Якщо скласти задні сидіння, отримуємо значнішу цифру — 777 літрів. Таким чином можна трансформувати вантажний простір у своєрідний "намет" з абсолютно рівною підлогою. У машині можна перевозити вантажі завдовжки до 1650 міліметрів, шириною 850 міліметрів і заввишки 800 міліметрів. І це при закритих дверях. Самі двері відкриваються високо, із салону або за допомогою подвійного натискання на кнопку брелока. У салоні також передбачені ніші для зберігання дрібних предметів.
У систему вентиляції салону вбудований повітряний фільтр, передбачений режим рециркуляції повітря. Японська кліматична система "Панасонік" дозволить відчувати себе комфортно за будь-якої погоди.
— Навіть у стартовій комплектації "Норма" є подушка безпеки. У "Люксі" є ще одна подушка безпеки для переднього пасажира, — продовжує Олег Віталійович. — Співробітники "АвтоВАЗ" також акцентували нашу увагу на міцній енергоємній підвісці універсала та посиленому зчепленні. А також тому факті, що більше як 50 відсотків деталей кузова виготовлені з оцинкованого металу і низьколегованих сталей.
Покращена шумоізоляція дозволяє розмовляти у салоні не підвищуючи голос на будь-яких режимах роботи двигуна. Дзеркала заднього виду мають електропідігрів та електроуправління. Справжню необхідність цього можна перевірити у негоду. А ось переваги атермального теплопоглинаючого автоскла гарно дослідити у спеку.
— 16-клапанний двигун дає змогу підвищити економічність і знизити шум. Незважаючи на те, що він володіє найбільшим крутящим моментом, тепер його робота стала приємнішою на слух, — додає начальник відділу продажів. — Кермове управління можна обрати на свій смак. Це може бути гідропідсилювач німецької фірми "Цанрад фабрик" або електропідсилювач корейської фірми "Мондо".
Автівка також обладнана системою дистанційної охоронної сигналізації.
Коментарі