четвер, 29 липня 2010 17:15

"Лада Пріора"" стала європейським автомобілем

Автор: фото: Тетяна ЩЕРБАТЮК
  Вінничанин Андрій Колотій оглядає салон машини ”Лада Пріора” в автосалоні ”Модекс-Авто”. Говорить, що у сімействі ”лада” йому найбільше подобається співвідношення ціни і якості
Вінничанин Андрій Колотій оглядає салон машини ”Лада Пріора” в автосалоні ”Модекс-Авто”. Говорить, що у сімействі ”лада” йому найбільше подобається співвідношення ціни і якості

Універсал "Лада Пріора" по дизайну вийшов найбільш гармонійним варіантом у сімействі "лада". У ньому не відчувається "ваговитості" переднього бампера. А розташовування всіх деталей продумали до дрібниць.

— Головною перевагою універсала є багажне відділення, — говорить 37-річний Олег Присяжнюк, начальник відділу продажів автосалону "Модекс-Авто". — Паспортна ємкість багажника "Пріора" — 450 літрів. Якщо скласти задні сидіння, отримуємо значнішу цифру — 777 літрів. Таким чином можна трансформувати вантажний простір у своєрідний "намет" з абсолютно рівною підлогою. У машині можна перевозити вантажі завдовжки до 1650 міліметрів, шириною 850 міліметрів і заввишки 800 міліметрів. І це при закритих дверях. Самі двері відкриваються високо, із салону або за допомогою подвійного натискання на кнопку брелока. У салоні також передбачені ніші для зберігання дрібних предметів.

У систему вентиляції салону вбудований повітряний фільтр, передбачений режим рециркуляції повітря. Японська кліматична система "Панасонік" дозволить відчувати себе комфортно за будь-якої погоди.

— Навіть у стартовій комплектації "Норма" є подушка безпеки. У "Люксі" є ще одна подушка безпеки для переднього пасажира, — продовжує Олег Віталійович. — Співробітники "АвтоВАЗ" також акцентували нашу увагу на міцній енергоємній підвісці універсала та посиленому зчепленні. А також тому факті, що більше як 50 відсотків деталей кузова виготовлені з оцинкованого металу і низьколегованих сталей.

Покращена шумоізоляція дозволяє розмовляти у салоні не підвищуючи голос на будь-яких режимах роботи двигуна. Дзеркала заднього виду мають електропідігрів та електроуправління. Справжню необхідність цього можна перевірити у негоду. А ось переваги атермального теплопоглинаючого автоскла гарно дослідити у спеку.

— 16-клапанний двигун дає змогу підвищити економічність і знизити шум. Незважаючи на те, що він володіє найбільшим крутящим моментом, тепер його робота стала приємнішою на слух, — додає начальник відділу продажів. — Кермове управління можна обрати на свій смак. Це може бути гідропідсилювач німецької фірми "Цанрад фабрик" або електропідсилювач корейської фірми "Мондо".

Автівка також обладнана системою дистанційної охоронної сигналізації.

Зараз ви читаєте новину «"Лада Пріора"" стала європейським автомобілем». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути