Компанія "Воля" лідирує серед українських телекомунікаційних провайдерів. Вона вимагає європейських стандартів кабельного телебачення та Інтернету від регіональних підприємств, які планують у майбутньому використовувати бренд "Воля".
— Постачальник кабельного телебачення та Інтернету у Вінниці — компанія "Смарт" — є одним із регіональних підприємств, де ми вже понад рік впроваджуємо сучасні технології комплексну систему обслуговування абонентів. Проводимо технічну модернізацію мережі, — розповідає керівник відділу зв"язків із громадськістю Аліна Сігда, 34 роки. — Зараз ведуться роботи у вінницькому районі Замостя, які завершимо у травні. Упевнена, уже за кілька місяців підприємство зможе отримати право використати наш бренд. Адже на шляху покращення якості послуг зроблено чимало.
Деякі компанії дозволяють собі економити на якісному обладнанні під час проектування телекомунікаційних мереж, щоб мати швидкий прибуток. Президент компанії "Воля" Сергій Бойко, 40 років, вважає це неприпустимим.
— У більшості дрібних операторів у нашій країні відсутня культура будівництва мереж. Вони навіть купують дешевий кабель, а що буде через рік-другий не думають, — зауважує. — Принцип роботи компанії "Воля" — надійність. Якщо ми починаємо працювати з регіональним підприємством, то для нас абсолютно принциповим є відповідність технічного стану мережі нашим внутрішнім стандартам. Неякісне обладнання замінюють на більш надійніше. Незважаючи на те, коли його встановили. Важливо, щоб клієнт отримував якісні послуги.
— Вибір каналів і телепакетів великий. Наприклад, у Києві абоненти дивляться близько 150 каналів. Це як супермаркет. Є вибір продуктів різних виробників, і тому кожен споживач отримує те, що йому подобається. Кількість телеканалів постійно збільшується. Наприклад, у Вінниці в березні в нас з"явилося п"ять нових каналів. Серед них — дитячий "Малятко" та пізнавальний "Да Вінчі лорнінґ", який за якістю програм може конкурувати з каналами сімейства "Діскавері", — продовжує Сігда. — Також на прохання польської общини ми поставили два польських канали.
Принцип роботи компанії — надійність
Для зручності абонентів цифрового телебачення пропонують електронну програму передач на екрані телевізора та можливість вибору мови трансляції.
— Деякі канали передають на кількох мовах. Якщо споживач користується цифровим телебаченням, він може переключати мову трансляції. Це надзвичайно корисно для вивчення іноземної, — додає Сергій Юлійович. — Також у нас існують спеціальні умови для соціальних категорій споживачів. Особливу увагу ми приділяємо інвалідам Великої Вітчизняної війни.
Компанія "Воля" має більш як 1,5 млн користувачів, підприємства в Києві, Львові, Полтаві, Севастополі, Харкові, Донецьку, Запоріжжі, Вінниці. Щодо перспективи проведення послуг у невеликих містах керівник "Волі" пояснює:
— Усе залежить від кількості охочих підключитися до послуг. Якби не криза, можливо, це вже здійснилося б. Але опитування людей у райцентрах із населенням понад 25 тисяч показало, що криза заставила людей суттєво переглянути свої запити. Із 40 відсотків охочих провести кабель залишилися тільки 12. А з 25 відсотків споживачів, готових платити за високошвидкісний Інтернет понад 80 гривень, — лише 5 процентів.
Швидкість Інтернету в компанії "Воля" така, що протягом дня можна скачати 30 фільмів.
— Але існує інший бік. Тому що один такий качальщик може зупинити трафік 100 людей, — говорить президент компанії. — Оскільки ми відслідковуємо такі "аномалії", то будемо робити все, щоб це не відображалося на клієнтах. Тому для тих, хто практикує субпровайдинг (використання мережі для перепродажу послуг. — "ГПУ") будуть впроваджені певні обмеження. Тим більше, це заборонено законом.
У кол-центрі компанії в Києві цілодобово працюють 120 консультантів. Звертатися можна з будь-якого приводу. Робота побудована так, що консультант може побачити на моніторі всі дані про технічні характеристики об"єкта. Є бригади швидкого реагування. Вони миттєво виїжджають на проблемні ділянки та лагодять устаткування.
Ще звернемо увагу на новинку для вінницьких абонентів — персональні сайти клієнтів. Це ніби індивідуальний інтернет-кабінет, за допомогою якого можна замовляти додаткові сервіси, міняти пакети, слідкувати за нарахуванням виплат тощо. Для тих абонентів, що користуються цифровим телебаченням та Інтернетом, існує знижка 20%. Підключення абонента до послуг складає 1 грн. Вартість інтернет-пакетів — від 40 грн.
Коментарі