Два тижні дороги Вінниці поливають ропою, вони постійно мокрі.
— За два тижні сіль з'їла декоративну решотку радіатора, арки коліс, — розповідає водій 48-річний Віталій Кучер. — Щодня стою в черзі на автомийку. Кілька останніх днів там аншлаг, приїжджають по 15-20 машин. Водії намагаються повідмивати сіль із днища, дисків. Якщо цього не робити, до весни можна лишитися без машини. Товариш казав, зараз у нас використовують сіль, яку в Росії заборонили 1998 року.
Пішоходи скаржаться, від солі, якою посипають тротуари, псується взуття.
— Торік купила нові кожані ботіночки. Вже стали тріскатися біля підошви, — говорить Ольга Будюк, 35 років. — Щовечора на ботінках виступає сіль. Було таке, що не могла змити ті білі розводи. Так і мастила зверху кремом.
Директор Департаменту комунального господарства і благоустрою Ігор Корольчук, 42 роки, заперечує негативний вплив сольової суміші на транспорт та взуття:
— Портяться ті машини, які не оброблені антикорозійним покриттям. І, як правило, це машини вітчизняного виробництва. У мене теж є автомобіль, але не помічав, щоби були проблеми. Солі на дороги висипається дуже мало. На кожен квадратний метр — приблизно півтори ложки. А снігу в цьому метрі десь 5 літрів. Там вийде несолоний розчин. До солі додаються ще антиожеледні матеріали, щоб не було слизько. Працює солерозкидувач. А якщо є мороз, то вулиці поливають спеціальною ропою.
Коментарі