понеділок, 23 квітня 2012 06:30

70 відсотків людей їздять на роботу

Автор: фото: Тетяна САРАХАН
  Анатолій Вакар: ”Кожен перевізник має рентабельний маршрут і кожного навантажимо збитковим”
Анатолій Вакар: ”Кожен перевізник має рентабельний маршрут і кожного навантажимо збитковим”

Губернатор Микола Джига наказав забезпечити автобусами всі села області. Транспорту немає в 23 із них.

— До 1990-х до всіх сіл були маршрути. Тоді державні АТП приватизували. Автобусні рейси можна відновити тільки методом кнута і пряника, —  каже начальник обласного управління транспорту 53-річний Анатолій Вакар. — Із Вінницьких Хуторів, де я живу, раніше ходили пішки у Вінницю, і нічого. Я теж не завжди машиною їздив. До 1986 року добирався пішки додому, коли вчився в технікумі у Ладижині. Приїжджав о третій ночі на станцію і пиляв пішки 6 кілометрів до свого села Трибусівка Піщанського району.

Рішення губернатора забезпечити всі села автобусами — це популізм, чи його реально виконати?

— Торік відновили рейси у 32 населених пунктах. На кожному прийомі в Джиги та його заступників люди скаржаться, що нічим добиратися. Кожен перевізник має рентабельний маршрут, і кожного навантажимо збитковим. Хто не захоче, в того заберемо ліцензію. Автобусів у перевізників достатньо, головне — правильно їх направити.

Чи можуть селяни добитися, щоб до них їздив бус?

— Два тижні тому з Хмільника пустили автобус у село Рибчинці Хмільницького району. Туди транспорт не ходив 20 років через погану дорогу, тепер їде раз у тиждень. Місцеві звернулись до депутата обласної ради по їхньому округу Василя Федоришина. Він поміг і дорогу до села прокласти, і рейс пустити. Раніше люди йшли до траси пішки 3 кілометри. У селі Голодьки цього ж району теж з'явився автобус. Рейс Погребище — Вінниця відтепер двічі на день підвозить пасажирів із сіл Сопин та Мончин. Хоча важко всім догодити. Хтось не встигає корову видоїти і на базар попасти на сім годин, другий на роботу запізнюється на вісім. У селі Плисків Погребищенського району автобус зняли. Місцеві просили ранній рейс, але не було пасажирів. Зараз переглядаєм дороги до населених пунктів. У першу чергу будем запускати рейси там, де шляхи не потребують капітального ремонту.

У Козятинському районі шофери порушували графік, автобуси запізнювалися на годину. Як вирішили проблему?

— Із тими перевізниками розірвали договір. Поставили на маршрут інших. Після смерті керівника АТП його очолила дружина, яка нічого не тямила в цій роботі. Усе підприємство звела на дно. В автобусі Вінниця — Ямпіль пасажирка взяла квиток до Комаргорода. Водій поїхав іншою дорогою, щоб скоротити шлях на 5 кілометрів, висадив її з дитиною серед траси. Ті 10 кілометрів добиралися пішки. Водія звільнили, а перевізнику наступного дня не дозволили виходити на маршрут.

До населених пунктів, які розташовані за 50 кілометрів від Вінниці, автобуси курсують понад 10 разів щодня. Там хороші дороги й великий пасажиропотік. Де найгірше автобусне сполучення?

— У Чечельницькому, Піщанському, Оратівському районах. Їх важко порівняти з мобільними Калинівським, Немирівським, де з райцентрів до всіх сіл ходять буси. Практично 70 відсотків людей їздять у Вінницю на роботу, особливо із навколишніх населених пунктів.

Зараз ви читаєте новину «70 відсотків людей їздять на роботу». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути