
Залізничний майстер Василь Петрук, 33 роки, зі станції Жмеринка на Вінниччині вкрав рейку завдовжки 9 м 19 см. Розрізав її на чотири частини й повіз своєю машиною здавати на брухт. Сталося це два тижні тому. Крадія затримали на приймальному пункті працівники лінійної міліції. За рейку він отримав 880 грн.
— Порушили кримінальну справу, яка передбачає чотири роки позбавлення волі, — каже "ГПУ" Євгенія Гавриш, 27 років, із транспортної міліції на станції Жмеринка. — Останнім часом почастішали випадки крадіжок залізничного майна залізничниками. Страшно уявити, які наслідки можуть мати подібні злочини. Пошкодження елементів кріплення може призвести до розширення рейок і сходження потяга.
Євгенія Гавриш згадує, як 29 березня на станції Козятин затримали сторожа колійно-машинної станції 50-річного Івана Глущака. Він поцупив 107 залізничних підкладок завважки 710 кг. Збитку завдав на 2 тис. 480 грн. У Рівненській області арештували залізничника Петра Жовтюка. Він демонтував верхню будову колії та вкрав металеву підкладку, 90 клемних болтів та 11 — закладних. Порушено кримінальні справи.
Коментарі
Быть журналистом, значит не просто нести околесицу по поводу и без, а грамотно изучить сферу деятельности, о которой пишешь....
"Мёртвые петли", самолёты данного типа делать не способны вне зависимости от "крутизны" пилотов, летающих на них ...
Та фигура, которая "потрясла" журналиста, называется "бочка"...
За что Вам, господа журналисты, платят деньги? За перепосты "урезанных" новостей?
Про "мертвую петлю", мягко говоря, автор приукрасил, либо профан в терминах...
Вообще-то "мертвую петлю" сделал журналист, ибо Ан-32 делал "бочку"