Тендер на проектування Подільсько-Вигурівської лінії метро до житлового масиву Троєщина оголосив Київський метрополітен. Заплатять виконавцю 60 млн грн. Документацію хочуть мати до кінця року.
— Головне завдання на цей рік — підготовка інвестиційного проекту й техніко-економічного обґрунтування для будівництва четвертої гілки метро. Має бути зрозумілий міжнародним партнерам документ, для виділення кредитних коштів, — розповідає 33-річна Наталія Макогон із метрополітену.
Програма соціально-економічного розвитку Києва на 2016 рік передбачає виділення для підземки 879,5 млн грн для будівництва метро на Троєщину.
— Остаточну суму для повного завершення робіт назвати складно. Її визначать під час підготовки проекту. Необхідно залучати інвестиції з-за кордону. При цьому місто або держава будуть гарантами, — говорить Наталія Макогон. — На будівництво потрібно до п'яти років за умови стабільного фінансування.
— Будувати метро на Троєщину варто починати зі станцій Вокзальної поблизу залізничного вокзалу й Тараса Шевченка на Подолі. Тут можна зробити зручні пересадки, — каже експерт із транспорту Денис Філіппов, 38 років. — За моїми підрахунками, потрібно близько 30 мільярдів гривень.
Коментарі