Уночі 27 серпня по Набережному шосе біля Поштової площі у столиці звузили проїзд. Комунальне підприємство "Київавтодор" зводить там транспортну розв'язку.
Зранку в понеділок частину дороги відгородили бетонним парканом. Для транспорту виділили чотири смуги. Дві — в бік Подолу, одну — в напрямку мосту Метро. Перекрили в'їзд із Боричевого узвозу. На Поштовій площі утворюється затор.
— Проблемно проехать уже с самого утра, — говорить водій 41-річний Олег Шевель зі столичних Березняків. — Из-за Почтовой стоит пол-Києва. Пробовал с левого берега проскочить по Московскому мосту, так там пробка уже с улицы Электриков. Почему нельзя было все комплексно отремонтировать и не тянуть кота за яйца? Три года назад строили эстакаду возле Гаванского моста. Все стояло. Пробки были, когда снимали трамвайные пути. Прошлый год на мосту Патона покрытие меняли — тоже нельзя было проехать. Еще из-за Януковича дороги перекрывают. Пять лет постоянная пробка.
Електрики встановлюють додаткові кабелі. Кажуть, на час реконструкції Поштову площу не знеструмлюватимуть. На пішохідній частині Набережної встановили два шлагбауми. Один — навпроти причалу №5 Річкового вокзалу, другий — навпроти причалу №14. Прогулянкові теплоходи, що відправлялися звідти, тепер відходять від станції метро Дніпро.
— Ми половину маршрутів туди перенесли. З 27-го тут перекриють усе, — каже у четвер касирка, яка продає квитки на Річковому вокзалі.
Робітники цілодобово копають котлован навколо пам'ятника морякам за 50 м від Річкового вокзалу. Частину постаменту демонтували. За метровим жовтим парканом лежать гори розбитих кахлів, піску та шматки асфальту.
— Ми тут без вихідних, у дві зміни. Робимо естакаду, — розповідає чоловік у білій касці. — За добу встигаємо вбити одну 27-метрову сваю. А їх тут має бути 10 тільки на нашій ділянці. На кожній ділянці своя фірма-субподрядчик.
Біля "Макдональдзу" на Поштовій площі демонтували літеру "М".
— "Макдональдз" закрывать никто не будет. Убираем только "Макдрайв" (частина закладу, де водії купували їжу, не виходячи з авто. — "ГПУ"), — каже касир Володимир, 27 років.
План нової транспортної розв'язки на Поштовій площі зробив інститут "Київдормістпроект". Звести її мають до кінця травня 2013 року.
— Повністю обмежать рух на чотири з половиною місяці, — говорить 54-річний Володимир Воробйов, директор інституту "Київдормістпроект". — По нормативах на будівництво потрібно 32 місяці. Але поставлені дуже жорсткі строки. В шість разів швидше. На сьогодні навантаження на площу — 10 тисяч автомобілів на годину. Пропускна спроможність — 8. Тому тут затори. Норматив по транспортній розв'язці — це коли пропускна спроможність на 30 відсотків вища за інтенсивність. Виходячи з 10 тисяч автомобілів, ми далі будемо розвивати вулично-дорожні мережі так, щоб не збільшувати кількість транспорту. Відведемо транзитний транспорт в інші місця. Доведемо до кінця малу Окружну дорогу. Тому пропускна на новій розв'язці буде близько 12-12,5 тисячі авто на годину пік.
Коментарі