Перший в Україні електробус — автобус на батарейках — представив 9 листопада львівський концерн "Електрон". Його виготовлення обійшлося у 8,997 млн грн. Транспорт протестують, до нового року має курсувати. За яким маршрутом їздитиме, поки що не визначили.
— 90 відсотків громадського транспорту на вулицях Львова — застаріли, — каже 63-річний Юрій Бубес, президент підприємства "Концерн-Електрон". — Електробус — екологічно чистий транспорт, використовує лише електроенергію. Набирає швидкість до 70 кілометрів за годину. Без підзарядки проїжджає 200 кілометрів. Живиться за 15 хвилин від швидкої зарядки зі струмом 380 вольт.
Електробус — 12-метровий із низькою підлогою. Розрахований на перевезення 100 пасажирів. Облаштований пандусами, ременями безпеки. Має кондиціонери й автономний обігрівач. У салоні відсутній шум і вібрація.
— Електробус окупиться значно швидше, ніж звичайна маршрутка. На добу підприємець за зарядку заплатить 270–280 гривень. Заправка 12-метрового автобуса коштує 2 тисячі гривень, — каже начальник міського управління транспорту та зв'язку Віктор Щир, 55 років.
Проїзд в електробусі коштуватиме 2 грн, припускають.
Коментарі
ЧОМУ ТЕКСТ НАПИСАНИЙ по російськи А НЕ ПО УКРАЇНСЬКИ. Я ЙОГО НЕ БУДУ ЧТАТИ.
А ув.госпожа Корнейчук пусть оставит свои предположения при себе,то что эта семья не совсем благополучная я отрицать не буду,но
это не повод делать какие-то заключения,проще всего списать но не искать действительно виновных.Да, квартира была действительно подключена самовольно,но ни это причина смерти Ванюшки. По поводу того что родители не общаются с прессой,не дай вам бог пережить такое горе
Здравствуйте всем,бак там абсолютно не причём,и я в этом уверен,у этого бака стояло 2 степени защиты,причём его устанавливал специалист,а не кустарным методом,стоял он в туалете который находится отдельно от ванной,а причиной я больше чем уверен стало отматывание электроэнергии каким-то уродом выше по стояку,и пока можно было это проверить по гарячим следам,почему-то этого никто не сделал.
придурочный папашка
Кошмар