Київський річковий вокзал руйнується через будівельні роботи на Поштовій площі. Про це заявляє керівництво Київпорту, якому належить споруда. Вони написали президенту Петрові Порошенку, Кабінету міністрів і Службі безпеки листа, в якому просять припинити роботи та прибрати територію навколо вокзалу.
На Поштовій площі триває реконструкція. Компанія "Хенсфорд-Україна" зводить торговельно-розважальний центр. Із 29 жовтня почали рити котловани, забивати палі неподалік будівлі вокзалу.
— Ми позиваємося на комунальне підприємство "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд Києва" й на інвестора будівництва ТРЦ на Поштовій площі — компанію "Хенсфорд-Україна". Вимагаємо припинити будівництво. Інакше Річковий вокзал завалиться, — кажуть у Київпорту.
За кілька метрів від вокзалу за зеленим парканом працює екскаватор. За огорожею ходять шестеро робітників.
— Облаштовуємо чотири спуски до Дніпра й пандус, — говорить будівельник.
Річковий вокзал закрили на реконструкцію 2012 року. Тоді там хотіли відкрити туристичний центр із ресторанною галереєю, нічними клубами, басейном. Але роботи не почали. Від січня 2016-го споруді надали статус пам'ятки архітектури.
З боку Дніпра річковий вокзал має чотири поверхи, з протилежної — два. Вікна місцями побиті. Центральний вхід закритий синьо-жовтим плакатом. Навколо розкидані бетонні блоки, валяється папір. У дворі на лавці сплять безхатьки.
— Будівля чотири роки пустує, валиться, — розповідає охоронець вокзалу 57-річний Володимир. — Молодь тут гуляє, чіпляється за перила сходів для фото. Ми ганяємо. Двічі на місяць фільми знімають. На набережній немає жодного туалету, то люди тут справляють нужду. Хулігани трощать двері й вікна. Бомжі ночують. Хай уже відкривають вокзал або перероблять під щось інше.
Річковий вокзал збудували 1961-го. На перших двох поверхах розташовувалися адміністративно-господарські служби, касовий зал, камери схову. На третьому й четвертому — пошта, ресторан, кафе. Причали тягнулися від Гавані до станції метро Дніпро.
10 тисяч ліфтів у місті відпрацювали свій експлуатаційний термін — 25 років. Про це повідомляють у комунальному підприємстві "Київбудреконструкція". На заміну одного підйомника потрібно 700 тис. грн. Усього підприємство обслуговує майже 22 тис. ліфтів.
Коментарі