22 жовтня з роботи звільнили оператора, керівника та заступника поштового відділення №108 у Дніпропетровську. Це сталося через крадіжку чоловічої кофти. Її дніпропетровець Микола Ягорцев замовив по інтернету 8 вересня, мав отримати за два тижні.
— Моя дівчина пішла пошту перевірити, чи нема замовлення. Потім дзвонить мені: "На працівниці твоя кофта", — розповідає Ягорцев. — А посилки так і не було.
18 жовтня Микола взяв фотоапарат і подався до відділення по вул. Байкальській, 82.
— Попросив оператора показати кофту, яка була на ній. А вона мені: "Може, вам іще труси показати?" Почала брехати, що купила її на секонді ще літом. Це ексклюзивна річ фірми "Асос", нова колекція, що тільки надійшла у продаж. Я її замовляв на британському сайті. У магазинах цю марку не продають.
Розмовляти з клієнтом керівництво установи не схотіло. Микола встиг сфотографувати оператора у кофті та виставив знімки у соцмережі.
— У п'ятницю начальству подзвонили з Києва. І сказали, що вони уволєні, — говорить працівниця поштового відділення №108 Ганна Романенко. — Тільки я не вірю, що хтось міг украсти ту кофту.
Ягорцеву повернули гроші за вкрадену річ — 630 грн. Звільнені керівники вибачилися перед ним.
— Факт крадіжки підтвердили. Від подібних неприємностей ніхто не застрахований. Аби не виникало таких історій, найкращий варіант — відправляти посилки рекомендованою поштою. Вони маркуються спеціальним штрих-кодом, за яким можна відстежити процес відправлення на сайті, — пояснює гендиректор "Укрпошти" Оксана Плотнікова.
Коментарі
14