12 вересня у німецькому Франкфурті відкрився 68-й міжнародний автосалон — одна з двох найбільших виставок машин у світі. Триватиме до 22 вересня у центрі "Мессе Франкфурт".
— Автомобілебудування рухається в напрямку електрифікації, — говорить автомобільний оглядач Тарас Брязгунов, 33 роки. — Більшість цьогорічних новинок мають електричні чи гібридні приводи. Найважливіша була презентація "Фольксваґена ID3". Вона дала зрозуміти, що масові недорогі електромобілі починає виготовляти лідер світового автопрому. Машина коштує майже 30 тисяч євро (810 тис. грн. — ГПУ), побудована на платформі MEB. На ній створять 10 електромобілів марок "Фольксваґен", "Шкода", "Сеат". До 2025 року компанія "Фольксваґен" виготовлятиме мільйон електромобілів на рік.
На автосалоні представили новинки марки "Ауді", БМВ, "Ягуар", "Хонда", "Ламборгіні", "Порше", "Рено", "Шкода", "Смарт", "Тойота", "Ленд Ровер", "Мерседес-Бенц", "Фольксваґен".
— Виробник спортивних автомобілів "Порше" показав свій перший електрокар — "Тайкан", — продовжує Брязгунов. — Виробник "Смартів" повністю відмовився від машин із двигуном внутрішнього згоряння — будуть тільки на електротязі.
У Франкфуртському автосалоні відмовилися брати участь автовиробники "Ніссан", "Астон Мартін", "Феррарі", "Каділак", "Шевроле", "Сітроен", "Інфініті", "Мазда", "Мітцубісі", "Ролс-Ройс", "Субару", "Крайслер", "Сузукі", "Тойота" і "Вольво".
— Формат традиційних автосалонів не задовольняє виробників, — каже Тарас Брязгунов. — По-перше, брати участь — дорого. По-друге, виробники не хочуть, щоб їхні новинки загубилися серед десятків інших. Якщо модель розрахована на молодь, то її не варто презентувати на виставці. Молоді цікавіше дивитися он-лайн трансляцію.
Коментарі