вівторок, 23 липня 2019 07:25

"Підтримували анексію, поки не почали їм хату зносити"

Автор: business-crimea.com
  Трасу федерального значення ”Таврида” окупанти зводять у Криму з 2016 року. Має з’єднати Росію і Севастополь. Торік на дорозі сталося 64 аварії, у яких загинули 19 людей
Трасу федерального значення ”Таврида” окупанти зводять у Криму з 2016 року. Має з’єднати Росію і Севастополь. Торік на дорозі сталося 64 аварії, у яких загинули 19 людей

Третій рік в анексованому Криму окупанти зводять трасу "Таврида". Чотирисмугова дорога має протяжність 250,7 км — від Керченського мосту до Севастополя. Має з'єднати міста Керч, Феодосію, Сімферополь і Бахчисарай. Будівництво мають завершити 2022 року, дорога має пропускати до 60 тис. автівок щодоби.

— Це траса смерті, — каже 40-річна Тетяна Мельник із Феодосії. — Росіяни заїжджають на неї і летять на всіх парах. Розбиваються самі, вбивають місцевих. Гинуть і досвідчені водії, і пішоходи.

Торік на дорозі сталося 64 аварії. У них загинули 19 людей, травмувалися 105 осіб. На старій дорозі, яка йшла південним узбережжям півострова, за півроку трапилося 23 ДТП, загинуло четверо.

Причиною аварій окупаційна автоінспекція називає якісне покриття та високу завантаженість траси. Традиційно звинувачують Україну.

— Дорога дійсно непогана. По дві смуги в кожному напрямку, без ям та вибоїн, — каже Світлана Уколова з Нижньогірська. — Але на трасі немає ні з'їздів, ні узбіч. Десь зупинитися, з'їхати і стати відпочити просто ніде.

Зараз окупанти не дозволяють їхати швидше 120 км/год.

Для будівництва дороги окупанти відбирають у жителів Криму землю, будинки, знищують пам'ятки історії. У селищі Комсомольське Сімферопольського району траса проходить через житлові квартали.

— Підтримували анексію, поки не почали їм хату зносити. Тоді почалися сльози та скандали, але вже пізно, — розповідає 68-річна Карина з Комсомольського. — Що до Медведєва (прем'єр-міністр Росії. — ГПУ) їздили на прийом, марно. Запропонували їм взамін гроші або квартиру. Взяли житло, бо на ті гроші нічого не купиш.

Мешканці села Мазанка віддали під будівництво "Тавриди" свої дачні ділянки. Надіялись отримати компенсацію. Їм нічого не виплатили.

— По законах мали спочатку отримати компенсацію, а потім написати відмову від ділянок на користь держави, — каже 45-річна Тетяна Маркова з Мазанки. — Але Путін наказав здати дорогу в короткі терміни, тому нам сказали спочатку відмовитись. Ми все зробили, чекаємо компенсацію.

Люди, біля чиїх дворів зводять дорогу, скаржаться на пил і шум. Їхні хати руйнуються від роботи важкої техніки. Пишуть листи Володимиру Путіну, але на них не зважають.

— До нас просто прийшли і сказали, що хочемо чи не хочемо, а наші будинки зрівняють тракторами, — скаржиться 50-річна Олеся Астахова із селища Гвардійське. — Ми будували дім 15 років. У 2014-му треба було продавати і виїжджати на материк, але ми не могли ­кинути. Тепер нас просто виганяють.

"Таврида" пролягає через ліси та заповідники. Будівельники вирубують дерева цілими масивами.

У червні 2018 року розкопали карстову печеру. У ній виявили рештки звірів та птахів, яким 2,5 млн років. Під час прокладання дороги біля Керчі знищили пагорб, де розташована древня фортеця скіфського періоду Керменчик-Бурун. Пагорб зрівняли, археологічних розкопок не проводили.

Українські археологи повідомляють, що за часи будівництва "Тавриди" та Кримського мосту окупанти вивезли із Криму понад 1 млн артефактів, які знайшли під час будівництва.

Зараз ви читаєте новину «"Підтримували анексію, поки не почали їм хату зносити"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути