середа, 14 листопада 2012 05:30

Нова станція міської електрички на Троєщині ледве вміщає пасажирів

Автор: фото: Андрій ЖИГАЙЛО
  Люди пробиваються до вагона міської електрички на станції ”Троєщина-2” уранці 7 листопада в Києві. Коли з технічних причин один із потягів не приїхав за графіком, на платформі зібралися понад півтисячі осіб. Вони близько двох годин не могли сісти через тисняву
Люди пробиваються до вагона міської електрички на станції ”Троєщина-2” уранці 7 листопада в Києві. Коли з технічних причин один із потягів не приїхав за графіком, на платформі зібралися понад півтисячі осіб. Вони близько двох годин не могли сісти через тисняву

— Давайте, ребята, пройдите еще на полчеловека, а то дверь кое-что прижмет, — кричить чоловік у шкірянці та кепці. Намагається зайти до вагона міської кільцевої електрички на станції "Троєщина-2" уранці 7 листопада у столиці. Штовхає плечем огрядну жінку, що стоїть на передостанній сходинці, та проштовхується досередини.

Станція "Троєщина-2" запрацювала 26 жовтня, коли у мікрорайоні Троєщина відкрили нову лінію швидкісного трамвая за 250 млн грн. За кілька днів вона стала однією з найпопулярніших на маршруті електрички. Жителям найбільших вулиць Троєщини зі станції найшвидше можна доїхати до правого берега столиці.

О 6.50 на платформі збираються близько 300 людей. Діє перехід до кінцевої зупинки швидкісного трамвая. Біля його опор екскаватор розгортає пісок.

— Зранку тут, як у Спарті — виживає сильніший, — натягує капюшон 25-річна Інна Вассер. На платформі з усіх боків дме.

Під'їжджає потяг, увесь у символіці Євро-2012. Інна з чоловіком Віктором заскакують у вагон, доходять до перших сидінь та зупиняються.

— Все, дальше некуда, — кричать до людей, що штовхають у спину. В поїзд заходять близько 250 осіб. Зо два десятки залишаються на платформі.

— Маршрутки з Троєщини забиті, а якщо стають у пробці, доїхати до метро неможливо. Собака (жаргонна назва електрички.— "ГПУ") — пока єдине, що їде скоро й без зупинок. Але коли відкрили трамвай, прибавилось людей, тепер фіг залізеш. Особливо із сьомої до восьмої ранку й вечора, — обіймає дружину Віктор Вассер, 28 років. — Учора так вийшло, що жінка поїхала, а я стояв, як ідіот, на платформі. Канєшно, круто, що вони трамвай і електричку зробили за одні гроші. Там платиш 2 гривні, а тут на платформі компостуєш з другої сторони.

Міську електричку відкрили торік у жовтні. Має 15 зупинок, навколо столиці об'їжджає за 1 год. 20 хв.

— Побудована друга станція на Троєщині дала такий приплод людей, що нема куда їх дівать, а потяг же не резиновий, — спирається на огорожу охоронець Роман, 44 роки. — Всі на Троєщину чекають метро. Це як манна небесна, але доки його немає, упорно будуть їздити електричкою.

Якщо скасують бодай один поїзд, на зупинках немає як пройти — стільки народу, говорять пасажири.

— Три дня назад почему-то отменили два поезда — в 7.30 и 7.45, — поправляє шапку Віктор Носач, 24 роки. — Когда он все-таки приехал, 5 минут стоял, пока люди заходили. Около 300 человек не влезли.

Зараз ви читаєте новину «Нова станція міської електрички на Троєщині ледве вміщає пасажирів». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

2

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути