— Засипатимемо породою те, на що вирили. Консервувати ще складніше, ніж копати, — каже прохідник на будівництві метро в Донецьку Валерій Кулінич. — Ледве-ледве знайшли 3 мільйони на вересневий борг із зарплат. Жодного нового насоса не купили за чотири роки. Із двох вентиляторів працює один. Усе на чесному слові.
Будівництво донецького метро розпочалося 19 років тому. Міський голова Олександр Лук'янченко обіцяв запустити першу гілку 2010-го. Досі не здали жодної станції.
Японська компанія "Самітомо Корпорейшен" домовилася 2009-го про участь у будівництві. Тодішня опозиція, Партія регіонів, назвала ідею не патріотичною.
— Коли "регіонали" наполягали добудувати метро самим, думали про те, як украсти, — вважає екс-міністр транспорту Йосип Вінський, 55 років. — Прийшли б японці зі своїми грошима і менеджментом, поцупити ніхто не дозволив би.
У донецьку підземку вклали 1 млрд грн. Щоб її законсервувати треба близько 500 млн грн.
Коментарі