вівторок, 08 грудня 2009 07:46

На стадіон у Харкові витратили 600 мільйонів гривень

Автор: фото: Микола ЛАЗАРЕНКО
  Харківський стадіон ”Металіст” будували півтора року. Після реконструкції він уміщуватиме 41 тисячу 307 глядачів
Харківський стадіон ”Металіст” будували півтора року. Після реконструкції він уміщуватиме 41 тисячу 307 глядачів

5 грудня в Харкові відкрили відреставрований стадіон "Металіст". У цей же день відзначав 50-річчя президент клубу Олександр Ярославський.

Стадіон реконструювали півтора року. Працювали у три зміни, роботи не припиняли вночі. Арена обійшлася в 600 млн грн. 330 млн дав Ярославський, 140 — узяли з держбюджету, 80 млн виділила область, 50 млн грн — місто.

— Ми всі шаленіли, спостерігаючи за темпами реконструкції, — каже харків"янин Олександр Валін. — Півтора року — знаєте, як у пришвидшеній зйомці все було. Навіть під час робіт ішли матчі.

Президент Віктор Ющенко, прем"єр Юлія Тимошенко та лідер Партії регіонів Віктор Янукович оглянули нову харківську арену до офіційного відкриття. Тимошенко приїхала зранку. Залишатися на свято відмовилася:

— Вони відпочивають, а вона працює, — засміялася.

Відкриття стадіону призначили на 16.00. О 15.45 трибуни переповнені, футбольні фани з атрибутикою "Металіста" скандують гасла на підтримку команди. Квитки коштують від 10 до 100 грн.

Віктор Ющенко з главою секретаріату Вірою Ульянченко та її заступником Мариною Ставнійчук сідають в одному куті віп-зони. В іншому — Віктор Янукович, Рінат Ахметов і Борис Колесніков. Посередині — Олександр Ярославський.

Ющенко виходить до трибуни, починає говорити. Його освистують уболівальники.

330 мільйонів дав Ярославський

Ведучі оголошують, що президент нагородить людей, які будували стадіон. Ющенко чіпляє Ярославському на лацкан орден "За заслуги" II ступеню. Ще один орден отримує автор проекту Олександр Чуб. Він розробив конструкцію, яка витримує до восьми балів землетрусу. Металеві балки-опори, що нагадують ноги павука, виніс за межі стадіону.

Встановили антивандальні сидіння. Кожне коштує 30 євро. Аби довести, що вони витримають енергію вболівальників, Олександр Ярославський сідає і кілька разів підстрибує в ньому.

Нещодавно нові стадіони відкрили у Дніпропетровську та Донецьку. Їх назвали аренами. Ярославський категорично відмовився давати таку назву.

— Я будував не цирк, а стадіон, — пояснює.

"Металіст" після реконструкції вміщуватиме 41 307 глядачів. Його відкрили 1926 року. Кілька разів стадіон змінював назви — "Трактор", "Дзержинець", "Авангард". У радянські часи "Металіст", необладнаний індивідуальними сидіннями, уміщував 43 тис. глядачів. Загальна площа арени — 8,5 га. 438 місць у віп-ложі, 601 — для журналістів, 104 — для інвалідів.

У першому поєдинку на новому стадіоні харківська команда "Металіст" програла київській "Оболоні" — 0:1.

— Так ганебно продули — навіть пенальті не змогли забити. Я розумію, що свято, але ж не можна розслаблятися аж так, — ділиться враженнями вболівальниця Інна Бєлкіна.

— Це футбол, тут будь-який результат може бути, — говорить Олександр Ярославський. — А без матчу відкриття стадіону було б неповноцінне. Ми ж не консерваторію відкривали.

Ярославський запросив гостей до президентської ложі. Там подавали суп-коктейль із морепродуктів, каре ягня. Ювіляр розрізав 15-кілограмовий торт. Розважали присутніх Олег Газманов, Сосо Павліашвілі, Потап і Настя Каменських.

Зараз ви читаєте новину «На стадіон у Харкові витратили 600 мільйонів гривень». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути