Речовини, які є в складі морозива, активують у мозку "зони щастя", доводять вчені Лондонського Інституту психіатрії.
Мовляв, морозиво впливає на центри задоволення мозку так само, як і прослуховування улюбленої музики. Українські виробники морозива підтверджують їхні слова.
— Це давно відомо, — не здивувалася 32-річна Марина Скачек, бренд-менеджер підприємства "Троянда", яке виробляє морозиво в Полтаві та Луцьку. — Морозиво виготовляють із молока, а в молоці є триптофен — речовина, яка й активує "зони щастя".
Найбільше в Європі морозиво люблять північні народи — фіни і шведи. У середньому жителі цих двох країн з"їдають по 14 і 12 літрів у рік відповідно. Українці люблять морозиво все ж таки менше — споживають всього по 2,5 літра щороку.
Цього літа вітчизняні виробники морозива запропонують ласунам смачні новинки. Серед них — ескімо-мус "Пташине молоко", "Нічний Київ" зі смаком цукерок "Київ вечірній" та "Чорніссімо" зі смаком чорниці. Підліткам мають сподобатися "Мобілка" та "Хакер".
Коментарі