29 лютого у столичному павільйоні "Альта Експо" дизайнер чоловічого одягу Михайло Воронін, 69 років, презентував свій новий продукт — парфуми "Воронін".
У холі виставкового центру, перед входом до глядацької зали стоїть столик із пляшечками парфумів по 50 і 100 мл та у вигляді авторучки.
— Не аромат, а ляпота, — мружить очі актор Євген Паперний, 58 років, і щедро бризкає собі на зап"ясток. — Певно, стану обличчям рекламної кампанії!
Паперний показує лейбл "Воронін" на полі піджака. Ще раз бризкає парфумами із пляшки-авторучки на одяг та в повітря, а потім ховає її до внутрішньої кишені.
— Це молодіжний аромат. Він створений, щоб дівчина підійшла до вас і вже ніколи й нікуди не відходила, — сміється Михайло Воронін.
Дизайнер знімає ковпачок із пляшки-авторучки, відкручує нижню частину і показує напівпорожню капсулу — ручку можна наповнювати.
До Михайла Вороніна підбігає блакитноока білявка і просить сфотографуватися. Він тулиться до дівчини, пропонує понюхати парфуми.
— Божественно, — каже вона. — Я вас люблю, — і зникає в натовпі.
Перед початком показу моди дизайнер заходить до глядацької зали, вітається з друзями. Потім іде за куліси і дає знак розпочинати. Сідає в першому ряду.
У залі гасне світло, грає музика. Юнак виносить на подіум манекен дівчини, голова якої накрита білим шифоном. Танцює, дістає з кишені парфуми і бризкає на себе. Чути стукіт серця — манекен-танцюристка оживає.
Під час презентації моделі тричі виходять на подіум. Представляють літній одяг для відпочинку, класичні ділові та вечірні костюми. Інтерес викликали двосторонні піджаки. З одного боку — бежевий колір, із другого — м"який зелений, блакитний, персиковий або лимонний.
— Колекція прекрасна, — плескає по плечу Вороніна акордеоніст Ян Табачник, — як і парфуми.
Дизайнер каже, що парфуми "Воронін" — це аромат для енергійного чоловіка з вишуканими манерами.
— На моїй фабриці працює майже 400 жінок. Вони нюхали його і висловили свої побажання, — додає Михайло Львович. — Новинку створювали разом із французькими парфумерами. Вони постійно іронізували, що я дуже перебірливий у виборі аромату. Мусили дивитися покази моїх колекцій, щоб зрозуміти для якого типу чоловіка хочу отримати парфуми.
Над створенням аромату парфумери працювали близько двох років. Його продаватимуть у фірмових магазинах одягу "Воронін" в упаковках по 50, 100 мл, а також у вигляді авторучки. 100 мл коштують 420 грн.
Коментарі
1