Київський метрополітен заборгував компанії "Укррослізинг" 1,924 млрд грн за використання 100 вагонів. Більшість із них були закуплені в Росії.
Договір із "Укррослізингом" про поставку рухомого складу метро Київрада уклала 2009-го. Компанія купила 25 вагонів у Крюківського вагонобудівного заводу в Кременчуці Полтавської області. 75 — у російських підприємств "Вагонмаш" і "Метровагонмаш".
Метрополітен отримав рухомий склад на умовах лізингу — у довгострокову оренду. Мав сплачувати кошти за користування вагонами. Однак не робив цього у повному обсязі. Постачальник звернувся до суду.
Торік Вищий господарський суд країни зобов'язав метрополітен сплатити борг, що сягав приблизно 1 млрд грн. Решта суми — перерахунок через знецінення гривні. У договорі сума угоди була прив'язана до курсу долара.
Київрада просила Кабінет міністрів відстрочити виплату заборгованого. Рішення не прийняли.
— Те, що в метро подорожчав проїзд, не стосується необхідності виплатити борг, — каже речник метрополітену Наталія Макогон.
Власник "Укррослізингу" — українсько-російський бізнесмен Павло Фукс.
Коментарі