— Единственный новый автобус был, и тот сгорел к чертовой бабушке. Это первый такой случай. Мы все в шоке, — каже "ГПУ" на умовах анонімності працівник фірми "Транс-груп". У вівторок о сьомій ранку в Києві згоріла маршрутка цього підприємства. Від нового ПАЗа 2007 року випуску залишився обгорілий корпус. Машину здадуть на брухт.
Автобус їздив 745-м маршрутом — із селища Коцюбинське до станції метро Житомирська. На кінцевій зупинці один із пасажирів сказав водію, що в салоні смердить горілим. Той вийшов на вулицю і відкрив кришку моторного відсіку. Звідти вихопилося полум"я.
Шофер пробував збити його вогнегасником. На допомогу йому прибігли кілька людей. Загалом у вогонь розрядили п"ять вогнегасників, але марно. Доки приїхали пожежні, полум"я охопило салон.
ПАЗ компанія "Транс-груп" купила наприкінці 2007-го. Машину брали без пробігу, через автодилера АІС. Заплатили 160 тис. грн. Виробник — Павлівський автобусний завод у Росії.
Пасажири та водій не постраждали. Експерти столичної рятувальної служби кажуть, транспорт згорів через замикання проводки. Те саме спершу говорили про причину пожежі в іншій маршрутці, "Богдан", яка місяць тому згоріла на Московському мосту в Києві. Але після ретельнішої експертизи висновок змінили. "Богдан" спалахнув через поломку зворотного паливного клапана дизельного двигуна. Вона спричинила витік палива. ПАЗ, якого вогонь знищив у вівторок, теж був обладнаний дизельним двигуном.
— Останнім часом дизельні машини почали часто горіти, — поділився спостереженнями працівник "Транс-груп". — Недавно таке трапилося ще з однією дизельною вантажівкою, МАЗ.
Коментарі