понеділок, 05 вересня 2011 05:15

Київський фунікулер закрили на ремонт

1 вересня столичний фунікулер закрили на ремонт. Замінять освітлення, пофарбують огорожу, посилять естакаду — підіпруть опори металевими палями.

Тиждень тому столичний архітектор 57-річний Сергій Контар помітив, що опори можуть обвалитися. Бетонні конструкції зруйновані, з них стирчить іржава арматура.

— Візуальні ознаки — це 100 відсотків аварійний стан. Вони точно впадуть, якщо нічого не робити. Питання — коли, — розказує Сергій Анатолійович. — На День Незалежності хотів стати із плакатом: "Люди, не сідайте у фунікулер!". Але подумав, що за теперішньої влади відразу арештують.

22-річний Олег Мовенко, конструктор одного зі столичних підприємств, пояснює: значною мірою опори кришаться через природний чинник.

— Дощова вода затікає в тріщини у бетоні. Узимку там утворюється лід, це все розколюється та руйнується. Чи витримає фунікулер цю зиму, невідомо.

Вагончиків у столичного фунікулера два. Кожен може перевезти близько сотні пасажирів. Вартість поїздки — 1,5 грн. Опори видно тільки, якщо гуляти парком під фунікулером. Уламки бетону минулої п'ятниці валялися на землі. Поіржавілу арматуру подекуди замазали штукатуркою.

У понеділок близько дев'ятої ранку біля фунікулера сотня людей.

— Почти каждое утро сюда на работу поднимаюсь, офис на Владимирской. Не слышал, что он аварийный. Если бы знал, что на фуникулере опасно, то вряд ли ездил бы, — говорить 37-річний Андрій Палій і заходить усередину.

Скляні вхідні двері ногами притискає чоловік років 50. Називатися не хоче.

— Ми настояли опори підперти палями. Бо такий скандал починається, — говорить. — Але вони в такому вигляді вже 27 років. Коли був капітальний ремонт, інженери з інституту "Київгенплан" самі позбивали цей бетон. Хотіли бачити, як буде поводити себе арматура.

— То чому ж він досі валяється під опорами? — питаю.

— А це геодезисти минулого року насмітили. Я тут три роки працюю, а ось інженер наш уже 20, — веде до вусаня. Той сидить на огорожі біля входу, курить.

— Ці опори побудували 1902-го, а фунікулер почав їздити в травні 1905-го. Там фундамент 10 метрів. Усі схили поїдуть, а ми будемо стояти, — розповідає. Себе не називає.

Фунікулер після ремонту відкриють 1 жовтня. За весь час його реконструювали тричі — 1928-го, 1958-го та 1984 року.

Зараз ви читаєте новину «Київський фунікулер закрили на ремонт». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути