З 1 липня в Україні заборонили продавати і реєструвати нові автомобілі з карбюраторними двигунами у зв"язку з переходом на екологічні норми Євро-2. Для того щоб легковик узгоджувався з ними, він має бути обладнаний інжекторним двигуном з нейтралізатором відпрацьованих газів.
— Тих автовласників, які поставили на облік свої авто до 1 липня, ніхто штрафувати не буде, — пояснив "ГПУ" 40-річний Василь Брянцев, начальник відділу Державного департаменту ДАІ України. — А от нові автомобілі, які не відповідають нормам Євро-2, доведеться розібрати чи переобладнати.
За прогнозами, через перехід на вищі екологічні норми вітчизняні автомобілі суттєво подорожчають. "Таврія" і "Славута" — орієнтовно на $400, "Деу Сенс"і "Деу Ланос" — на $185, повідомили "ГПУ" в прес-службі "АвтоЗАЗу".
На заводі кажуть, що всі автомобілі, які не вкладалися у норми токсичності, вже продали. Нині на складах не лишилося жодного такого легковика. Зараз на "АвтоЗАЗі" переобладнують устаткування під виробництво машин у відповідності до екологічних норм Євро-3. Їх в Україні приймуть, переконані автобудівники, не пізніше ніж через рік або два.
Коментарі