Ексклюзиви
Четвер, 19 квітня 2012 06:30

Дві години таксисти сигналили під Кабміном

У середу вранці понад 300 машин таксі їздять по колу біля Кабінету Міністрів. Із вул. Грушевського повертають на Садову і через Інститутську — знову на Грушевського. На дзеркалах причеплені стрічки. На деяких — наліпки із зображенням віце-прем'єра Бориса Колеснікова та голови Київської міськдержадміністрації Олександра Попова. Знизу підпис "Два счетчика". Є аркуші "Ні монополії таксистів", "Закону — так, Попову — ні".

Водії кажуть, до Євро 2012 влада хоче монополізувати ринок таксі. Деякі служби матимуть виняткове право обслуговувати гостей чемпіонату.

Таксисти кружляють вулицями 2 год. Біля Кабміну тиснуть на клаксони, мигають фарами. На кожному перехресті стоять три-п'ять даїшників.

— Це абсолютно мирна акція, — розповідає російською Альберт Кара, голова громадської організації "Таксі столиці". Він стоїть на узбіччі дороги. — Ми хочемо, щоб робоча комісія КМДА, яка намагається за все місто вирішувати питання з таксистами, була розформована. Натомість вимагаємо створити нову робочу групу, до якої увійдуть усі учасники ринку. Вона має напрацювати закон, який би діяв по всій країні.

У Києві 50 тисяч таксистів. Вони хочуть залишити 15 тисяч, а решту — ліквідувати. Водіїв заганяють у тупик. Нові тарифи будуть настільки високі, що більшість таксистів підуть працювати в тінь. Я чув, буде 5-6 гривень за кілометр. Зараз найвищий тариф по Києву майже вдвічі менший. Споживачеві не потрібна шикарна машина. Йому треба вчасно потрапити в потрібне місце. Після зростання ціни кияни не викликатимуть таксі, а ловитимуть із бордюру, щоб було дешевше.

В Альберта Кари дзвонить мобільний.

— Затримали трьох таксистів, в одного евакуатором хочуть забрати машину, — повідомляє учасникам акції.

Усі біжать на перехрестя вул. Садової та Інститутської. Інспектор ДАІ виписує адмінпротокол Віктору Богомолову.

— Мене зупинили, бо подав звуковий сигнал — це вже взагалі, — говорить водій.

— Так а чому не розстріляти? — кажуть журналісти. — Товариш міліціонер, чому ви зупинили таксі? Чого тікаєте? — гукають до даїшника, який відходить у бік. Він викликає по рації старшого за званням.

Віктору Богомолову виносять письмове попередження.

— Затримали три авто, які підняли капоти й увімкнули сигнали аварійної зупинки, — розповідає Андрій Щуренко, 26 років, голова правління громадської організації "Київський бізнес-клуб". — Наша колона почала маршрут із проспекту Перемоги. Уже з Хрещатика нас почали обрубувати. Частину автівок не пускають на Шовковичній, частину відрізали на бульварі Шевченка, щоб акція виглядала малочисельною.

— Ми готові підняти регіони. Приміром, з усіх областей по 20-30 машин без "шашок" і символіки таксі заїдуть у Київ. І в якийсь момент зупиняться на годину. Це буде повний колапс для столиці, — додає Альберт Кара.

У цей час біля Кабміну відбувається інший мітинг.

20 людей, які співпрацювали із Державним фондом сприяння молодіжному житловому будівництву, вимагають від влади повернути гроші. Родини вклали по $25-50 тис. у будівництво квартир у Бучі й Василькові під столицею. Частину коштів за житло мала надати держава, однак не зробила цього.

Зараз ви читаєте новину «Дві години таксисти сигналили під Кабміном». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі