На Головпоштамті на майдані Незалежності в Києві впровадили нову комп"ютеризовану систему керування чергою. Аби купити конверт, оплатити рахунки, перевести кошти та скористатися іншою послугою "Укрпошти", треба взяти талон із порядковим номером. Щойно звільниться каса, де клієнта обслужать, на моніторі в залі висвітиться номер талона та вільної каси.
У залі Головпошти є два комп"ютери для реєстрації. Поряд із кожним — консультанти.
— Бачите, спочатку оберіть мову, якою зручніше. Торкніться пальцем до напису "Українська", "Русский" або "Інгліш", — пояснює літній жінці консультант 35-річна Ірина Гармаш, показуючи на монітор. Пенсіонерка торкатися комп"ютера відмовляється.
— Краще ви, а то зламаю, — каже.
Консультант обирає мову, послугу "Лотерея", отримує за кілька секунд талон. Потім пенсіонерка ходить залою, питає в людей, до якого віконця підійти. У кількох касах її відмовляються обслуговувати. Жінка повертається до консультанта.
— Не бачу, що на екранах написано, — жаліється.
Її відводять до потрібної каси. Потім до консультанта підбігає інша жінка. Вона кричить, що її номер ніде не висвічується, а у вільних касах не хочуть продати звичайну марку.
— Ідіотизм повний. Я тут недалеко працюю, постійно звідси рідним листи відсилаю, — каже 42-річна Надія Клименко. — Черги були, іноді великі, зате ніякої плутанини. А тепер люди мають обійти весь зал, аби лиш побачити, біля якої каси заблимає їхній номер. Он, дивіться, усі навкруги злі й роздратовані. Думаю, за кілька місяців від цього нововведення відмовляться.
Керівництво поштамту не хоче розповідати, у скільки обійшлося впровадження нової системи. Кажуть лише, що її розробила українська фірма. У майбутньому такі ж системи реєстрації можуть з"явитися на центральних поштамтах обласних центрів. Коли саме їх встановлюватимуть, в "Укрпошті" не говорять.
Коментарі