Ексклюзиви
Четвер, 18 вересня 2008 07:08

400 метрів киянин їхав дві з половиною години

Три години витратив у вівторок увечері 32-річний Євген Титаренко, щоб проїхати автівкою "Деу Ланос" Чоколівським бульваром. Машина рухалася з Севастопольської площі до Індустріального мосту. Пішохід долає цю відстань за 15–20 хв.

— Сьомий рік живу в Києві. Бувало, у пробках стояв п"ять годин. Але вперше їхав 400 метрів дві з половиною години, — каже інший водій, 23-річний Роман.

Він їхав "славутою" вул. Глибочицькою до перехрестя з вул. Артема. У машині немає радіо й магнітофона. Роман нудився, вивчав карту міста, натер панель, почистив записник мобільного.

Чоловік виїхав з роботи о 18.40, мав потрапити на 20.00 у розважальний центр "Ультрамарин" на вул. Урицького, що за 3 км. Товариш там святкував день народження. Роман приїхав о 21.45.

16 вересня ввечері на більшості основних вулиць, мостів і транспортних розв"язок столиці утворилися затори. Стояли "мертво" у бік центру проспекти Перемоги й Повітрофлотський, вул. Артема, Мала й Велика Житомирські, Володимирська, бульв. Шевченка. Він має по три смуги для руху в кожному напрямку, які розділені огородженою зеленою зоною. Кілька сотень автівок поїхали зустрічною смугою. На бульв. Шевченка такого ще не було.

Кажуть, що столиця перетворюється на "місто однієї справи". Тобто на день варто планувати лише одну зустріч або поїздку.

— У Києві не будують нових доріг і не ремонтують існуючих. Міська влада дозволяє зводити багатоповерхівки, але не будує гаражів і стоянок. Від Чернігова до Києва нема жодного моста через Дніпро. Усі — в столиці, — каже директор автошколи "Ас" Костянтин Крилов. Він за кермом 30 років.

— Найбільші затори будуть наприкінці вересня — на початку жовтня, коли закінчаться відпустки. Стоятимуть усі, — говорить лейтенант ДАІ.

Ось як кияни коментували вівторковий затор на сайті "АвтоУа.нет":

"Начинаю ненавидеть этот город. Все стоит намертво. Скорость 1 км в час. Этот город болен и скоро умрет."

"Система доріг у місті абсолютно не продумана. Нема паралельних об"їздів у жодному напрямку. А що буде, якщо в нас таки проводитимуть Євро-2012?".

"Машин у два рази більше, аніж вміщається на вулицях. Купа районів мають лише один в"їзд/виїзд. З більшої частини правобережжя на лівий берег можна потрапити лише через центр міста".

"Німці шукають роботу біля дому або дім біля роботи. І нам треба знімати квартиру в 5–10 хв. ходи від роботи. І все — однією машиною в пробці стало менше."

У cтолиці — мільйон автівок

Сьогодні депутати Київради мають обговорити проект нового генплану розвитку столиці.
Мер Леонід Черновецький каже, що діючий нині прийняли шість років тому. У Києві живе значно більше людей, ніж передбачалося тоді, а кількість автівок зросла до 1 млн. Прийняття нового генплану дозволить зменшити затори на третину, запевняє міський голова.

Зараз ви читаєте новину «400 метрів киянин їхав дві з половиною години». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

6

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 5213
Голосування Чому президент Зеленський погодився на "формулу Штайнмаєра"?
  • Хоче швидких перемог для себе і не розуміє наслідків для країни
  • Робить це через тиск європейських партнерів
  • Піддався Росії
  • Це зрада і немає, чого обговорювати
  • Ще не все пропало, ситуацію можна виправити
  • Ваш варіант у коментарях
Переглянути
Погода