середа, 07 жовтня 2009 08:32

15-палубний лайнер зайшов в Одесу

Автор: фото з сайту www.delta-pilot.ua
  15-палубний круїзний лайнер ”Норвіджіен Джейд” стоїть пришвартований у понеділок біля готелю ”Одеса” у морському вокзалі Одеси. Назва судна перекладається як ”Норвезька шкапа”. До 2006 року воно називалося ”Прайд оф Гаваї” (”Гордість Гаваїв”)
15-палубний круїзний лайнер ”Норвіджіен Джейд” стоїть пришвартований у понеділок біля готелю ”Одеса” у морському вокзалі Одеси. Назва судна перекладається як ”Норвезька шкапа”. До 2006 року воно називалося ”Прайд оф Гаваї” (”Гордість Гаваїв”)

— Я працюю тут 10 років, але такого судна ще не бачив! Воно заввишки як 18-поверховий дім. Усередині — фантастика, все в золоті, скульптури. Кожна палуба квітами розмальована, — розповідає начальник Одеського морського вокзалу Микола Маковецький, 59 років.

У понеділок в Одеський порт зайшло найбільше пасажирське круїзне судно, яке будь-коли приймала гавань. Лайнер "Норвіджіен Джейд" пришвартувався о 7.30 до 15-го причалу морського вокзалу. 15-палубне судно має 294 м завдовжки.

Зустрічати його вийшло на причал усе начальство вокзалу й порту, був міський голова Одеси — Едуард Гурвіц. Із ним Микола Маковецький піднявся на борт лайнера. Каже, там чотири басейни, кілька саун, салон краси, спортзали, баскетбольний і волейбольний майданчики, тенісний корт, шість ресторанів, театри, бібліотека, казино. Між палубами курсує 15 ліфтів. Площа кают — від 15 до 19 кв. м.

— Пришвартувалося судно тихо, як велосипедист. Одеський оркестр був у білих сорочках і метеликах. Труби музикантів блищали, аж у очах мерехтіло. Капітанові вручили одеські сувеніри: штурвал, щоб знав дорогу до міста. А таріль із гербом міста вручав мер, — згадує Микола Маковецький.

У порту "Норвіджіен Джейд" стояв півдоби, у відкрите море відчалив о 17.00. За чверть години до відправлення біля судна зібралися 25 дельфінів. Екіпаж і пасажири роздивлялися їх у біноклі, аплодували.

— Казали, що ми спеціально їх випустили з дельфінарію. А дельфіни ловили собі рибку, бо погода була хороша, — продовжує начальник морського вокзалу.

Лайнер приписаний до порту США, ходить під прапором Багамів. Здійснює круїз із 29 вересня за маршрутом Афіни–Іракліон–Родос–Ізмір–Ялта–Одеса–Констанца–Варна–Стамбул. Середня вартість перебування на лайнері — $1000 на добу. Зі слів Маковецького, українці на борт судна в Одесі не сідали.

На лайнері було 2800 пасажирів, здебільшого громадяни США та Німеччини. Їх обслуговує екіпаж із 1154 осіб, водотоннажність корабля — 93,5 тис. т. Вартість "Норвіджіен Джейд" — близько півмільярда доларів США. Приблизно за таку ціну в країні недавно хотіли продати Одеський припортовий завод.

Для порівняння, затонуле 14 квітня 1912 року судно "Титанік" мало водотоннажність удвічі меншу — 53,1 тис. т, завдовжки було 269,04 м, а завширшки — 28,19 м. "Титанік" уміщував 2223 пасажирів, а екіпаж становив 899 осіб.

Зараз ви читаєте новину «15-палубний лайнер зайшов в Одесу». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути