У вівторок під трамвайною колією на вул. Личаківська у Львові провалився ґрунт. Через те, що останні тижні в місті майже щодня йдуть дощі, прорвало каналізаційний колектор, зведений понад 100 років тому. Вода підмила ділянку 15 на 6 м. Під трамвайними рейками утворилася порожнина завглибшки 3 м.
Через аварію трамвай N2 почав їздити за зміненим маршрутом. У середу яму розкопали, відкачували воду. Учора зранку на Личаківській провал обгороджений стрічкою, поряд складені рейки трамвайної колії. Біля них ходить чоловік із барсеткою. Представляється працівником водопровідної мережі, називатися не хоче.
— Я сюди не по роботі прийшов, — каже. — Серце болить дивитися, як все у нас робиться. 100 років нічого не міняють, тільки добудовують.
Під"їжджає машина "Львівводоканалу". Виходять п"ять робітників. Сідають на трубу, закурюють. Один лузає насіння. Цікавлюся, коли відремонтують ділянку.
— Я сказав би, хто це знає, але такі слова в газеті не пишуть, — відмахується.
— Готуємося до перекладки колектора. Вчора встановлювали обвідну лінію, щоб вода не витікала на поверхню, — інженер Василь показує помаранчеву трубу, прокладену біля провалу. З представниками електромереж і "Укртелекому" він розглядає схему комунікацій цієї ділянки. Папір пожовк від часу, частина написів польською мовою — очевидно, схему складали до війни.
— Ці комунікації ще за бабці Австрії робилися. Колектор давно мали б перекласти, — каже чоловік.
— Роботи на Личаківській завершимо протягом тижня. Коштуватиме це не більше 300 тисяч гривень, — коментує начальник відділу каналізації "Львівводоканалу" Володимир Васильченко, 58 років. — Термін експлуатації такого бетонного колектора — 50 років. У тій частині, де можна було, ми зробили ремонт. Але ця ділянка складна — під трамвайними рейками. Руйнуватися колектор почав недавно — років шість-вісім тому.
Цього тижня у Львові утворилося ще чотири провали на каналізаційних випусках — біля будинків на вул. Федьковича, Київська, Смаль-Стоцького і Городоцька.
Коментарі
1