Знаменитий боксер освоює новий вид діяльності - рекламний бізнес.
У Санкт-Петербурзі зараз можна бачити плакати із зображенням гіганта. Всім своїм виглядом він демонструє задоволення від нового шматка лінолеуму.
- На фото з палицею, чи що? - сам перепитав Валуєв, коли ми поцікавилися у нього, чи сподобався йому плакат. - Так, на знімках в студії це виглядало краще.
Хоча в цілому підсумковий варіант Миколи не дуже бентежить. У Петербурзі це не перший його рекламний досвід. Боксер брав участь в акції одного з гіпермаркетів - пропонував зважити всім товарів стільки, скільки важить сам покупець. А навесні добре обличчя гіганта використовувалося в соціальній рекламі "Комунальна весна", яка пройшла в шести містах Росії. Обличчя закликало людей оплачувати рахунки якомога раніше.
У Німеччині, де боксер часто тренується і виступає, він також часу дарма не втрачав.
- Там я знімався в рекламі меблів і мережі закусочних, - зізнався нам чемпіон.
- А від участі в якій рекламі відмовилися б? - поцікавилися журналісти.
- Від тих, які мені не подобаються, які шкодять моєму іміджу, - заявив Валуєв.
- Наприклад?
- Від реклами презервативів я відмовився.
- А що, пропонували?
- Так, але я відмовився. Ще відмовився позувати на фоні пива і горілки, - упевнено повідомив Микола.
Тут пам"ять гіганта явно підвела. Інтернет буквально завалений рекламними зображеннями з Колею і півлітрівкою однієї відомої на Україні горілчаної марки.
Що рекламували петербурзькі спортсмени:
Андрій Аршавін рекламував жіночий одяг, взуття, послуги стаціонарного і мобільного зв"язку, швидкісний Інтернет, склопакети, кандидата в депутати, спортивну форму.
Євген Плющенко рекламував чай, ковзани для фігурного катання, мережу спортивних магазинів, карамель на паличці.
Володимир Бистров рекламував сухарі.
Олена Бережна і Антон Сихарулідзе рекламували презервативи.
За матеріалами Террикон
Коментарі