В рамках соціальної кампанії на підтримку Львова як приймаючого міста Євро-2012 буде створений промо-ролик УЄФА. На думку європейців, місто повинне показати не тільки свій спортивний потенціал, але, перш за все, душу.
Як повідомили в Інформаційному центрі "Україна - 2012", кліпмейкери вирішили, що найкращим чином презентувати Львів зможуть його молоді жителі - щасливі закохані віком від 20 до 30 років.
З моменту, коли був оголошений кастинг на головних героїв міні-фільму, 270 пар прислали свої фото на розгляд жюрі. В понеділок, 3 серпня, було визначено 8 пар, які сьогодні демонструватимуть свої таланти перед знімальною групою УЄФА.
Лише одна пара, з"єднана світлим почуттям, отримає право і почесну місію поділитися зі всім світом закликом Львова. За сценарієм закохані сидітимуть в кав"ярні-ресторані "Килікія" і питимуть справжню галицьку каву.
Окрім цих романтичних кадрів, в кліпі з"являться чудові пам"ятники історії та архітектури: пам"ятник Тарасу Шевченку, театр опери і балету ім. С.Крушельницької, Успенська церква, Собор святого Юрію, Вірменська церква, Латинський Кафедральний собор, вулиці Вірменська і Руська, італійський дворик історичного музею, леви при вході в порохову башту, будівлю чотирьох сезонів, пам"ятник газовій лампі. Каплиця Боїмів понад усе вразила кінематографістів - заради її зйомок УЄФА привезе до Львова спеціальну техніку.
Промо-ролик представлятиме Львів на всіх офіційних заходах УЄФА в рамках Євро-2012. Його ротація запланована на відомих світових телеканалах.
За матеріалами ЛІГАБізнесІнформ
Коментарі