З липня в ефірі з"явиться спортивна радіостанція - Радіо Динамо. "Динамо інвестує у створення однойменної радіостанції для популяризації команди", - цитує президента клубу Ігоря Суркіса "КоммерсантЪ-Украина".
З липня на частоті 106 FM в Києві замість Душевного радіо, яке знаходиться в управлінні медіагрупи Український Медіа Холдинг, почне мовлення Радіо Динамо.
"Ця частота, по суті, належала Динамо, оскільки ми є одним з акціонерів УМХ, - уточнив він. - З часом ми плануємо також запустити супутниковий телеканал".
У форматі спортивного радіо в Україні досі ніхто не працював
За словами генпродюсера радіогрупи УМХ Ігоря Ларіна, 70% ефіру нової радіостанції займатиме музика українських і російських виконавців, розрахована на чоловічу аудиторію, і 30% - інформаційне і спортивне мовлення. "Ніша спортивного мовлення не заповнена, і ми бачимо потребу аудиторії у цьому форматі", - говорить Ларін.
У форматі спортивного радіо в Україні досі ніхто не працював. Почесний президент ТРК Ера Ігор Латишевський, відзначає, що, наприклад, трансляція спортивних заходів - комерційно цікавий продукт. "Три-чотири спонсори - і проект можна окупити", - стверджує він.
"Проте зараз привертати спонсорів стало набагато складніше. Якщо у 2006 році ми вийшли на 30% прибутковості, транслюючи чемпіонат світу з футболу, то в 2008 році за чемпіонат Європи прибуток склав близько 5%", - говорить пан Латишевський.
Невдалим експерти називають вибір назви радіостанції. "Далеко не всі слухачі - вболівальники футбольного клубу", - відзначає пан Латишевський. Президент радіогрупи Таврмедіа Ігор Чернишов додає, що київський ринок радіореклами складає всього $3 млн: "Вузькоспеціалізованій станції буде складно зібрати достатньо реклами".
За матеріалами Террикон
Коментарі