У Парижі відбулася презентація оригінального і яскравого логотипу фінальній стадії чемпіонату.
Логотип має сміливий дизайн і відображає ідеї концепції "Оспівуючи мистецтво футболу". Місце для його презентації було вибрано під стать - розкішний паризький конгрес-центр Pavillon Cambon Capucines. Логотип об'єднує характерне для французької культури творчий початок з красою гри і створює для ЄВРО-2016 неповторний образ. Завдяки цьому він робить один з найбільших спортивних турнірів світу ще більш впізнаваним і тим самим піднімає його престиж.
Логотип розроблений португальським агентством Brandia Central, яке створювало візуальне оформлення ЄВРО-2012. Він поєднує графічні деталі, виконані в різних художніх стилях, і футбольні елементи. У центрі композиції зображено кубок Анрі Делоне. Кольори прапора Франції - червоний, білий і синій - у поєднанні з плавними лініями і формами визначають сучасний і сміливий стиль, що робить логотип впізнаваним і елегантним.
Франція давно служить джерелом натхнення для художників з усього світу. Через 1080 днів, з 10 червня по 10 липня, вона послужить ідеальним полотном для нового прекрасного футбольного шедевру.
Коментарі
3