Держдума може прийняти поправки у Федеральний закон "Про рекламу", що відміняють рекламу пива на телебаченні, радіо та у друкарських виданнях, повідомляє "Труд".
"ТБ вмирає - з 15 січня доведеться просто звільняти співробітників через повну відсутність рекламних контрактів", - повідомив Гудков.
Також Гудкова хвилює майбутнє спортивних команд, спонсорами яких до заборони традиційно були пивовари.
"Розглядатимуться два протилежні проекти, що стосуються реклами пива", - пояснив глава профільного комітету Держдуми Євгеній Федоров. Поправка Віктора Звагельського пропонує зрівняти рекламу пива з рекламою горілки, тобто ще більш звузити її можливості. Обидві ініціативи, зі слів Федорова, розглядатимуться в через півтора місяці.
×
Коментарі