У Росії в Раді Федерації розраховують на те, що Держдума підтримає внесення поправок у закон, що дозволяють повернути на стадіони рекламу пивних брендів і пива, які виготовляють спонсори спортивних змагань.
Відповідні поправки у діючі закони "Про рекламу" і "Про фізичну культуру і спорт в РФ" були підготовлені головою комісії по спорту сенатором Віталієм Мутком, який очолює Російський футбольний союз, і головою комітету з охорони і безпеки Ради Федерації Віктором Озеровим.
Сенатори також пропонують, щоб Загальноросійська спортивна федерація, у разі організації чемпіонатів Росії або офіційних міжнародних змагання, направляла на розвиток дитячо-юнацького спорту не менше 15% коштів, отриманих від розміщення реклами пивних брендів і пива всередині фізкультурно-оздоровчих спортивних споруд.
У пояснювальній записці до документа наголошується на тому, що міжнародна практика регулювання реклами пива передбачає створення умов, стимулюючих пивоварні компанії направляти рекламні бюджети у вигляді спонсорської допомоги на розвиток національного спорту. Багаторічний успішний досвід співпраці пивних брендів з міжнародними спортивними асоціаціями, наочно демонструють ефективність такої взаємодії.
Озеров відзначив, що втрати вітчизняного футболу після введення обмежень на рекламу пива склали близько $20 млн на рік.
- Діючий закон про рекламу обмежує рекламу пива в трансляціях спортивних змагань, а також забороняє її на самих спортивних спорудах, - нагадав він. - Подібна ситуація ставить під питання проведення ряду престижних міжнародних змагань, зокрема матчів Ліги чемпіонів УЄФА сезону 2008 року в Москві.
Діюче російське законодавче регулювання з даного питання негативним чином позначається і на проведенні інших серйозних міжнародних чемпіонатів, у тому числі і висуненні міст Росії на проведення зимових і літніх Олімпійських ігор.
Коментарі