Логотипу ПриватБанку, який був титульним спонсором київського "Динамо", більше не буде на футболках гравців цієї команди. Фінансова установа, якою володіють мільярдери Ігор Коломойський (статки - $ 2,4 млрд, № 3 у списку 100 найбагатших українців) і Геннадій Боголюбов ($ 1,7 млрд), перестала бути титульним спонсором "біло-блакитних". Про це Forbes стало відомо від декількох джерел у футбольних колах.
"Поки ми не можемо нічого повідомити з цього приводу, - зазначив заступник голови правління ПриватБанку, керівник напрямку "Загальний маркетинг і реклама" Дмитро Дубілет. - Цього тижня ми дамо прес-реліз на цю тему".
Віце-президент "Динамо" Олексій Семененко також відмовився коментувати цю новину. "Поки це ще не доконаний факт, - сказав він. - Якщо щось подібне станеться, сторони оголосять про це офіційно".
Менш ніж через годину після розмови Forbes з Дубілетом прес-служба банку підтвердила інформацію. Як сказано в прес-релізі банку, спонсорський договір з клубом закінчується в кінці нинішнього сезону, і всі завдання, поставлені в рамках цього етапу співробітництва, виконані у повному обсязі.
"Ми вдячні "Динамо" за можливість стати ближче для мільйонів уболівальників у всьому світі, - цитує прес-служба Дубілета. - Ми продовжуємо працювати з "Динамо" по ряду інших проектів: продаж електронних квитків на футбол, банківське обслуговування футболістів і багато іншого" .
У прес-службі ФК "Динамо" (Київ) повідомили, що в новому футбольному сезоні "Динамо" починає і новий рекламний сезон, розраховуючи на залучення нових партнерів.
Найбільші акціонери ФК "Динамо" (Київ) - брати Ігор і Григорій Суркіси (№ 87-88 у списку 100 найбагатших українців).
Коментарі
10