Легендарний боксер і екс-чемпіон світу Володимир Кличко оголосив про запуск свого бренду.
Володимир Кличко заявив, що запускає власний бренд під назвою WYLLIT. Також він повідомив, що першими товарами, які випустить бренд, будуть продукти харчування. Про це повідомляє mixsport.pro
Володимир поділився, як прийшов до створення власного бренду і розповів, які принципи закладені в основу WYLLIT:
"Майже за 30 років моєї професійної кар'єри я отримав досвід і виявив, що без принципів зосередженості, спритності, хорошої координації та витривалості, ніколи б не досягнув своєї мети. Виходячи з цих відкриттів, я створив методику F.A.C.E. the Challenge.
Отже, ви йдете від бажання до волі. Це буде складно, але сила волі допоможе вам, як допомогла мені подолати труднощі й перешкоди, ментальний і фізичний біль і стати ближче до своєї мети. Якщо ви підходите до всього стійко і методично, це спрацює, так само як це спрацювало зі мною. Це лише зайняло у мене трохи більше часу.
Зараз я хочу зробити все більш компактним, точним і кращим, але вже в продуктах. WYLLIT витікає з мого методу F.A.C.E. the Challenge і кожен може обрати, яка частина з цього необхідна вам сьогодні.
WYLLIT – це бренд, який робить волю відчутною для кожного. Перші продукти належать до харчового сектору. Так би мовити, сила волі для харчування й пиття.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Кличко розповів, з якою метою повернеться у бокс
Напередодні Володимир Кличко заявив, що не збирається повертатися на ринг.
Коментарі