
Семиразовий переможець велобагатоденки "Тур де Франс" Ленс Армстронг підписав рекламний контракт з найбільшою пивоварною компанією Anheuser-Busch InBev.
Контракт між знаменитим велосипедистом і Anheuser-Busch InBev розрахований на три роки. За умовами угоди Армстронг візьме участь у рекламній кампанії пива Michelob Ultra, в рамках якої, крім іншого, будуть зняті два телевізійних ролики за участю велосипедиста.
Сума контракту, а також деталі угоди поки не розголошуються. Як очікується, сторони виступлять з офіційною заявою про підписання контракту в четвер, 8 жовтня.
В Anheuser-Busch InBev особливо підкреслили, що вибір Армстронга обличчям рекламної кампанії пива підкреслює орієнтованість продукції компанії на споживачів, які ведуть активний спосіб життя і що піклуються про своє здоров"я.
Коментарі
Неужто новые Дейтройты в Неньке появились-ЕС заставит вас жить по средствам.
кернес-это уникум.у него же карточка прикольная есть 7Б-это означает что он ДИБИЛ!
Уже навіть сторонні бачать всю глибину нашої кризи, а наша влада тільки про пакращення бубнить. Зрозуміло, що їхніх знань і вмінь вистачає тільки на дерибан і відкати з тендерів, але на цьому економіка країни не будується, а руйнується.
Гепа и Попов братья навек!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Партия Регионов рулит! Их никто не выбирал но это вовсе не мешает разводить жителей двух самых больших городов Украины)))))))))