
Найбільшим успіхом для футболу США став перехід минулого літа Девіда Бекхема до "Лос-Анджелес Гелаксі". Відвідуваність на п"яти матчах команди, в яких він грав (через травму Бекхем пропустив значну частину сезону), в середньому склала 37 659 глядачів, що на 57 відсотків перевищило попередній рекорд команди. Відвідуваність матчів Вищої ліги в цілому виросла на 50 відсотків після дебюту Бекхема, а рейтинг ESPN2, одного з національних телевізійних партнерів Вищої ліги, виріс на 25 відсотків.
Бекхем також отримав величезні переваги і поза футбольним полем. З 49 мільйонів доларів, зароблених ним у 2007 році, які зробили його найбільш високооплачуваним футболістом у світі, 12 мільйонів склала зарплата в "Гелакси" і "Реалі". 37 мільйонів він отримав за права на зображення, включаючи частину від реалізації 300 тисяч ігрових футболок з номером і прізвищем Бекхема в "Гелаксі", і рекламні контракти з Adidas, Pepsi і Coty.
У листопаді минулого року Бекхем підписав трирічну угоду з Armani на участь у рекламі нижньої білизни, яка оцінюється в суму більше 20 мільйонів. Початок роботи за договором ознаменувався рядом рекламних фотографій, в яких Бекхем зухвало позує в одних дизайнерських трусах. Мами школярів тепер просто не можуть не відмітити його.
Погляд на решту списку гравців з найвищими доходами (зарплата плюс заохочувальні програми і доходи від реклами) відзначає вислизаючу межу між спортсменом і знаменитістю. Вміння Кріштіану Роналду з "Манчестер Юнайтед" подати себе на полі у вигідному світлі допомогло йому заробити 19 мільйонів доларів, близько половини з яких надійшла від участі в рекламних кампаніях, включаючи зйомки в рекламному ролику FujiXerox, де португалець грає матадора, який використовує футбольний м"яч замість плаща.
Для Nike Роналду зашнурував пару бутсMercurialVapor IV і подолав ще одну важку перешкоду - змагання з не менш прекрасним BugattiVeyron, найшвидшим автомобілем на планеті. 23-річному Роналду не вистачає тільки розкішною "Spice"-дружини, щоб повністю затьмарити славу Бекхема.
Кака ("Мілан") слідує по п"ятах за своїми бразильськими товаришами Роналдо і Роналдіньо, отримуючи вигоду зі звання "Гравець року" в дорогих рекламних кампаніях з Adidas і Armani. Проте на відміну від своїх співвітчизників, цей 26-річний спортсмен отримуючи майже половину свого доходу від спонсорів, робить ставку на благородний образ "етичного спортсмена".
Після того, як Кака допоміг "россонері" в сьомий раз отримати корону Ліги чемпіонів у 2007 році, він зняв светр, продемонструвавши футболку "I BelongtoJesus" (Я належу Ісусові). Але він не просто позначає свою віру на одязі. З 18 мільйонів доларів, зароблених минулого року, 10 відсотків він пожертвував своїй церкві, пише видання Forbes.com.
Коментарі