Ексклюзиви
Вівторок, 30 вересня 2008 11:56

Британська преса попросила вибачення у Тимощука

Англійська газета "Sunday Mirror" на своїх сторінках опублікувала спростування коментарів півзахисника "Зеніту" Анатолія Тимощука, що з"явились у виданні 3 серпня. Видання принесло свої вибачення Анатолію Тимощуку за розміщення помилкової інформації.  

"3 серпня 2008 року ми опублікували статтю під заголовком "Hot Ars: Tymoshchuk backs Andrey as Spurs close in with а 19 mln. euro offer", в якій йшла мова про трансфер Андрія Аршавіна в "Тоттенхем". Стаття мала низку коментарів, які ми приписували Анатолію Тимощуку. Містер Тимощук не давав цих або будь-яких інших коментарів з приводу трансферу нашому виданню або в будь-яких інших публікаціях.

Ми приносимо свої вибачення за заподіяні незручності та непорозуміння, які були викликані цією статтею", – цитує слова офіційного спростування прес-служба футболіста.

Зараз ви читаєте новину «Британська преса попросила вибачення у Тимощука». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Погода