Члени руху "Українська дія" в Києві перевірили постанову про те, що мовою реклами в Україні є українська.
"Згідно постанови Кабінету міністрів органом, що здійснює контроль за дотриманням законодавства про рекламу в частині захисту прав споживачів, є Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів і захисту споживачів. Отже, саме Держпродспоживслужба зобов'язана штрафувати порушників законодавства про рекламу. Проте, управління Держпродспоживслужби в Києві відмовляється робити це, а на скарги громадян відповідає "відписками", - повідомляє рух у Facebook.
У липні 2020-го звернулися до головного управління Держпродспоживслужби в Києві зі скаргою на рекламу російською в ТЦ "Дарничанка".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Почнуть карати чиновників, які відмовилися спілкуватись українською
"На це начальник управління Дмитро Тихомиров відповів типовою "відпискою", що складається з переказу різних положень закону про мову, але взагалі жодним чином не стосується того, про що йдеться у зверненні", - повідомляє рух "Українська дія".
Із 16 січня реклама на телебаченні, радіо, в інтернеті й на зовнішніх носіях має бути українською мовою. Набуває чинності відповідна норма закону "Про забезпечення функціонування української мови як державної".
Коментарі
3