Низка власників iPhone X почали скаржитися на припинення роботи системи Face ID після оновлення системи.
Як розповідають користувачі, після оновлення iOS 11.2 у них на екрані з'явилося повідомлення "Неможливо активувати Face ID на цьому iPhone", про це повідомляє УНН, посилаючись на 9to5mac. Втім, у більшості випадків потрібно лише перезавантажити смартфон для вирішення проблеми.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Інженери Google навчили телефон визначати, коли в нього підглядають сторонні
Користувачам пропонується спробувати перезавантажити телефон для перезапуску системи, користуючись кнопками на самому смартфоні. Однак у тому випадку, коли перезавантаження не допомогло, рекомендується звернутися до служби підтримки Apple. Також зазначається, що не у всіх власників iPhone X була зафіксована ця проблема.
Користувачі WhatsApp зіткнулися з проблемами із доступом до месенджера.
Коментарі