понеділок, 04 грудня 2017 08:04

Власники iPhone X скаржаться на проблеми в роботі після оновлення iOS

Власники iPhone X скаржаться на проблеми в роботі після оновлення iOS
Потрібно лише перезавантажити смартфон для вирішення проблеми. Фото: techno.bigmir.net

Низка власників iPhone X почали скаржитися на припинення роботи системи Face ID після оновлення системи.

Як розповідають користувачі, після оновлення iOS 11.2 у них на екрані з'явилося повідомлення "Неможливо активувати Face ID на цьому iPhone", про це повідомляє УНН, посилаючись на 9to5mac. Втім, у більшості випадків потрібно лише перезавантажити смартфон для вирішення проблеми.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Інженери Google навчили телефон визначати, коли в нього підглядають сторонні

Користувачам пропонується спробувати перезавантажити телефон для перезапуску системи, користуючись кнопками на самому смартфоні. Однак у тому випадку, коли перезавантаження не допомогло, рекомендується звернутися до служби підтримки Apple. Також зазначається, що не у всіх власників iPhone X була зафіксована ця проблема.

Користувачі WhatsApp зіткнулися з проблемами із доступом до месенджера.

Зараз ви читаєте новину «Власники iPhone X скаржаться на проблеми в роботі після оновлення iOS». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути