четвер, 05 липня 2018 14:24

Viber представив новий логотип з родзинкою

Viber представив новий логотип.

Ребрендинг провели в рамках стратегії щодо посилення синергії активів, повідомили в корпорації Rakuten.

Одним з елементів дизайну нового логотипу є японський ієрогліф "ichi", перекладається як "один" і символізує нові починання.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Viber з'явилася нова функція

  Viber представил новый логотип. Фото: viber.com
Viber представил новый логотип. Фото: viber.com

"Новий дизайн відображає здатність Rakuten і Viber випереджати конкурентів і бути інноваторами в своїх сферах", - повідомили в компанії.

Корпорація також представить своїм користувачам інновації в областях мобільних комунікацій, логістики та електронної комерції.

На початку 2014 року японська компанія Rakuten купила Viber за $ 900 млн. Офіс технічної розробки і підтримки користувачів знаходиться в Мінську та Бресті. У 2017 році близько 900 мільйонів зареєстрованих користувачів регулярно використовували Viber.

Зараз ви читаєте новину «Viber представив новий логотип з родзинкою». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути