Viber представив новий логотип.
Ребрендинг провели в рамках стратегії щодо посилення синергії активів, повідомили в корпорації Rakuten.
Одним з елементів дизайну нового логотипу є японський ієрогліф "ichi", перекладається як "один" і символізує нові починання.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Viber з'явилася нова функція
"Новий дизайн відображає здатність Rakuten і Viber випереджати конкурентів і бути інноваторами в своїх сферах", - повідомили в компанії.
Корпорація також представить своїм користувачам інновації в областях мобільних комунікацій, логістики та електронної комерції.
На початку 2014 року японська компанія Rakuten купила Viber за $ 900 млн. Офіс технічної розробки і підтримки користувачів знаходиться в Мінську та Бресті. У 2017 році близько 900 мільйонів зареєстрованих користувачів регулярно використовували Viber.
×
Коментарі